بیانیه دانش آموزان پیشتاز قم در محکومیت توهین به شهدای مدافع حرم

قم(پانا)- دانش آموزان پیشتاز تشکیلات سازمان دانش آموزی قم با صدور بیانیه ای اهانت به ساحت شهدای مدافع حرم را محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۳۰۱۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دانش آموزان پیشتاز قم در محکومیت توهین به شهدای مدافع حرم

دانش آموزان پیشتاز، مجلس دانش آموزی و خبرنگاران پانای استان با صدور بیانیه ای اهانت به ساحت شهدای مدافع حرم و سردار شهید حسین همدانی را محکوم کردند.
متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:
غبار فتنه خوابید و شما هنوز در خواب های پریشان به سر می برید!
بِالکِذبِ یَتزَیَّنُ أهلُ النِّفاقِ. آدم‌های منافق با توسّل به کِذب و تزویر کارهای (ناپسند) خود را زیبا و نیکو جلوه می‌دهند.
مدافعان حرم با جان گرانبهای خود و شما با آبروی ریخته خود مشغولید.آنها در خون و مجروحیت خود دست و پا می‌زنند و جنابتان در آغوش موساد به دورکاری مشغولید. چقدر فاصله است میان ماه ما تا ماه گردون...
پیکر بی سر حاج عبدالله اسکندری را در گوشه ای از قتلگاه خان طومان پس از هشت سال انتظار خانواده و دوستانش از زیر خروارها خاک سرد و در دیار غربت بیرون آورده اند، چنان تشییع باشکوهی برایشان برگزار کردند و در مزاری که متعلق به ایشان بود با احترام دفن کردند، اما بلافاصله و کمتر از یک روز بعد از عاشورا، بیانیه ای در مذمت دفاع از کیان ایران اسلامی در فضای مجازی منعکس شد.
این کار مسبوق به سابقه است و هنوز استفاده از جمله معروف که اراذل شهری را (امت خداجو) خواندید در ذهنمان باقیست.
امروز که کمی آزادی به شما دادند، گویا خَنج زدن به ولی نعمتان انقلاب و شهدا را باز پیش گرفته اید و به علت ترسی که از بیان نام شهید همدانی که مسئول حفظ امنیت شهر تهران در ایام فتنه را داشتند، دارید وی را بی افتخار می نامید و (عبرتی برای بازماندگان) می‌شناسید.
کج فهمی و عافیت طلبی بخشی از اعراب بدوی را به پای (کج روی) سیاست های فرا سرزمینی جمهوری اسلامی ایران محاسبه نکنید.
در بی وفایی دنیا همین بس که (تاییدیه)اخبار کانال ۱۳ اسرائیل را از زبان نخست وزیر سابقا انقلابی جمهوری اسلامی ایران می‌شنویم.
فاصله تان با رهبری یک قدم بود و همسایه دیوار به دیوار بیت نماینده امام زمان عصر خود بودید، آنهم نه امام بلکه (امامین انقلاب)، بودن در چنین موقعیتی لیاقت میخواست که نه داشتید و نه دارید.
قلم و کاغذ بر شما حرام باد که خود را بوسیله آن ضایع کردید. چرا با افتخار راه منافقین را ادامه میدهید؟
چرا بجای غیرتیان از غارتیان دفاع می‌کنید؟ در دخمه زندگی شما مگر نور نمی‌تابد که چنین مشمئز کننده و آزار دهنده شده اید؟
واقعا حیف چهره آرامش بخش و سر به زیر و هنرمندتان بود که اکنون جنابتان را سیه روی، سر به هوا و بوم نقاشی هایتان، بجای رنگ، از قلب و گلوی بریده شهدای مدافع حرم (خون) طلب میکند.
نان و نمک سید مظلوم انقلاب را خوردید و صاحب خانه انقلاب را هنوز نشناخته اید! چقدر این ضرب‌المثل برایتان زیبنده و برازنده است که عقلی که به هشت سالگی نیامد به هشتاد سالگی هم نخواهد آمد.
الله اکبر! چقدر تفاوت است بین سید علی آقای ۸۳ ساله و جنابعالی ۸۱ ساله! ایشان از بیت خودشان پنبهِ نسخه هایِ پیچیده و پر نظم اطلاعاتی استکبار جهانی را با یک سخنرانی کوتاه و بدون تپق بر هم می‌زنند و جنابتان از بیت بی رونق تان، چون گیجان به دنبال جمع آوری پنبه دانه استکبارید.
از خدا می خواهیم آنقدر زنده نگهتان بدارد که قدم زدن ما در خیابان های تل آویو و حیفا را ببینید. شما هنوز در دهه اول انقلاب مانده اید، ما به چهل ساله دوم انقلاب رسیده ایم.

دانش آموزخبرنگار: ستایش ظهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار