با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران انجام شد:

از خبرنگاران دانش‌آموز پانا شهرستان‌های استان تهران تجلیل شد

تهران (پانا) - مراسم تجلیل از خبرنگار دانش‌آموزان پانا شهرستان‌های استان تهران، با حضور مدیر کل آموزش و‌ پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان، سرپرستان خبرگزاری پانا و جمعی از خبرنگاران دانش‌آموز مناطق بیست و یک گانه شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
از خبرنگاران دانش‌آموز پانا شهرستان‌های استان تهران تجلیل شد

مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جریان دیدار با جمعی از دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان تهران در سخنانی اظهار کرد: دغدغه ذهنی خبرنگاران و ما در اداره کل شهرستان‌های تهران، مشترک است به طوریکه خبرنگاران دانش‌آموز پانا، رسانه رسمی آموزش و پرورش و نماینده ما در شهرستان‌های استان تهران هستید.

وی در ادامه به دانش‌آموزان خبرنگار پانا توصیه کرد: موضوع خبرنگاری پانا را صرفاً به عنوان یک پایگاه انعکاس دهنده اخبار اداری تلقی نکنید؛ دغدغه و انتظار ما از شما این است که کار رصد و انعکاس خبر را در حوزه‌های مختلف با دقت بیشتر انجام دهید.

بهرامی افزود: تفاوت پانا و بقیه خبرگزاری‌ها در این است که این یک نهاد خبرنگارساز است و خروجی دانش‌آموزان خبرنگار به عنوان فعالیت تربیتی است و در آینده نیز خبرنگارانی معتقد، مومن و معتقد به نظام جمهوری اسلامی تربیت خواهد شد که این ویژگی در بقیه خبرگزاری‌ها کمتر دیده می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به رسالت اصلی خبرگزاری پانا، بیان کرد: شما خبرنگاران پانا هر روز شاهد تفاوت کیفیت اخبار خود هستید، این به معنای یک رشد تربیتی است که رسالت اصلی ما هم کمک به رشد مهارتی و تخصصی دانش‌آموزان خبرنگار پانا است که می‌بایست تقویت شود.

وی تصریح کرد: ما نیز در ادارات آموزش و پرورش در تلاش هستیم که شرایطی را برای شما فراهم کنیم تا بتوانید کار تربیتی انجام دهید و در مسیر خبرنگاری رشد داشته باشید؛ خبرنگاران اصلی نهادهای آموزشی و پرورشی شما هستید و برخورداری ما از یک نشان خبری به نام خبرگزاری دانش آموزی پانا افتخاری برای ما است و امید است که روز به روز اعتلاء بیشتری پیدا خواهید کرد.

بهرامی پانا را به مانند یک خانواده تشبیه کرد و افزود: به حس زیبایی که مانند یک خانواده در کنار هم هستید غبطه می‌خورم، در کنار همه اینها اگر در این مسیر خداوند به شما توفیق داده است نتیجه دعا و تربیت والدین بوده که می‌بایست قدردان همیشگی این عزیزان باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار