معاون آموزش ابتدایی البرز خبر داد:

برگزاری کارگاه توانمندسازی همکاران معاونت آموزش ابتدایی

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی همکاران معاونت آموزش ابتدایی استان با موضوع چرایی، چیستی و چگونگی ارزشیابی کیفی، توصیفی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه توانمندسازی همکاران معاونت آموزش ابتدایی

سید‌محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی با اشاره به اهمیت توانمندسازی نیروی انسانی به­ ویژه همکاران شاغل در معاونت ابتدایی، بازخوانی شیوه ­نامه­ ها و دستورالعمل ­ها را مورد تأکید قرار داد و آشنایی همکاران ­به­ صورت تخصصی با آئین­ نامه ­ها، طرح ­ها و برنامه ­های آموزش ابتدایی را به­ عنوان مرجع پاسخگویی به سایر همکاران ادارات و مدیران و معلمان بسیار ضروری دانست و تشکیل جلسات تخصصی- آموزشی برای همکاران شاغل در معاونت ابتدایی استان و ادارات را با هدف ارتقای صلاحیت­ ها و مهارت ­های حرفه ­ای و کارآمدی نیروی انسانی ضروری دانست و اعلام کرد این جلسات به­ صورت مستمر و هفتگی در این معاونت تشکیل می­‌شود.

جعفر جگروند، رئیس اداره آموزش پیش ­دبستانی و دوره اول ابتدایی در این نشست با استفاده از اسلایدهای آموزشی چرایی، چیستی و چگونگی ارزشیابی کیفی-توصیفی را تبیین کرد.

معاون آموزش ابتدایی در ادامه گفت: با توجه به اینکه برنامه‌­ریزی برای اجرای کیفی و کمی طرح‌ها و برنامه­‌ها رویکرد اساسی در تحقق هدف گذاری است، توجه به آسیب ­شناسی، نظارت و ارزیابی و ارائه بازخورد به­ هنگام به عنوان یک اصل مهم قبل، حین و بعد از اقدام ضروری و مورد تأکید است.

در ادامه اهمیت فرآیند اجرایی ارزشیابی کارکنان در سال 1401-1400 و شاخص ­های مورد انتظار آنان بررسی و در خصوص مباحث و موضوعات جاری حوزه معاونت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار