مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد:

عامل تجربه در آموزش‌دهندگان مهم‌تر از تحصیلات است

ملارد (پانا) - سطح تحصیلات و تجربیات آموزشیارانی که در نهضت سواد‌آموزی مشغول خدمت هستند با یکدیگر متفاوت است و بررسی‌ها نشان می‌دهند که عامل تجربه از سطح تحصیلات موثرتر است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
عامل تجربه در آموزش‌دهندگان مهم‌تر از تحصیلات است

آذر خشنود، مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد، از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه آموزش‌دهندگان خبر داد و بیان کرد: بدون شک سطح تحصیلات و تجربیات آموزشیارانی که در نهضت سواد‌آموزی مشغول خدمت هستند، با یکدیگر متفاوت است و عامل تجربه از سطح تحصیلات موثرتر است.

وی در مورد لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی برای آموزش ‌‌دهندگان ادامه داد: مسئولان آموزش نهضت سوادآموزی باید هر چه بیشتر برای غنی کردن دوره‌های آموزشی اقدام کنند و با طولانی‌تر کردن دوره‌های آموزشی و بالا بردن سطح علمی و عملی کلاس‌های کارآموزی توان، تجربه و آگاهی آموزشیاران را افزایش داد.

خشنود افزود: از نظر برخی از متخصصان راهنمایان تعلیماتی در پیشرفت تحصیلی سواد‌آموزان نقش بسزایی ایفا می‌کنند. منطقی است که حضور آنان در سیستم فعالیت‌های نهضت سوادآموزی مورد بررسی قرار گیرد.

مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد در مورد این کارگاه گفت: این دوره‌ها، شامل دوره‌های آموزشی ویژه معلمان داوطلب همکاری با سوادآموزی، دوره‌های توجیهی مهارت‌های تدریس ویژه آموزش‌دهندگان و ‌ دروس عمومی دوره توجیهی است.

وی در مورد اهداف برگزاری کارگاه توانمندسازی بیان کرد: رفع اشکالات آموزش‌دهندگان، آشنایی با ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌ها، هم‌افزایی و انتقال تجربیات و آشنایی آموزش‌دهندگان با شیوه‌های نوین تدریس، از اهداف این کارگاه آموزشی است.

این کلاس‌ها با حضور تعداد ۴۰ نفر و تدریس آذر خشنود، معصومه قوسی نژاد و فاطمه رحیمی برگزار شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار