سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پانا اعلام کرد؛

آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی؛ پرونده 22 متهم دارد

تهران (پانا) - سخنگوی قوه قضاییه آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی؛ پرونده 22 متهم دارد

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال پانا درباره آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی و روند بررسی به این پرونده اظهار کرد: در این پرونده 22 متهم مطرح بودند که پرونده عمد در مرحله دادسرا مورد بررسی واقع شد. با صدور کیفرخواست به شعبه 15 دادگاه ارجاع شد.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد:‌ فرد مورد نظر به اتهام فساد فی‌الارض، پولشویی و اخلال در نظام ارزی کشور و فرد دیگر به اتهام معاونت به اتهام فساد فی‌الارض، پولشویی و اخلال در نظام ارزی کشور در در بازداشت به سر می‌برند و بقیه متهمان که 18 نفر هستند با تودیع قرار وثیقه فعلا آزاد هستند.

وی تاکید کرد:‌ پرونده در دادگاه انقلاب اسلامی در حال رسیدگی است.

میلاد حاتمی یکی از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی که مدت‌ها بود تحت تعقیب پلیس ایران قرار داشت، در اسفندماه سال 1400 به پلیس ایران تحویل داده شد. به گفته سردار شیرزاد رئیس پلیس اینترپل، «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی را از مرز بازرگان تحویل گرفته شد.

کیفرخواست میلاد حاتمی به اتهام فساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به صورت گسترده و اخلال در نظام پولی و ارزی کشور روز 23 تیرماه امسال صادر و به شعبه ۱۵ دادگاه عمومی و انقلاب تهران ارجاع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار