بررسی هزینه رهن و اجاره آپارتمان 100 متری در تهران + جدول

تهران (پانا)- بررسی بازار اجاره‌بهای مسکن در شهر تهران حکایت از این دارد که رهن کامل مسکن با رشد قیمتی بالایی مواجه شده است، به‌طوریکه برای رهن کامل یک‌خانه 100 متری در تهران به‌طور متوسط باید از 400 میلیون تومان تا بیش از یک میلیارد تومان هزینه کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی هزینه رهن و اجاره آپارتمان 100 متری در تهران + جدول

در گذشته و کمتر از یک دهه پیش نرخ اجاره‌نشینی آن‌قدر معقول و قابل پیش‌بینی بود که برخی از خانواده‌های پایتخت‌نشین ترجیح می‌دادند سبک زندگی‌شان را به سمتی ببرند که همیشه در یک‌منزل نو و جدید ساکن باشند اما این روزها و در یکی دو سال اخیر بسیاری از سبک زندگی‌ها متحول شده است ازجمله وضعیت اجاره‌نشینی در شهر تهران.

در شرایط کنونی با توجه به وضعیت تورم و افزایش قیمت ناگهانی مسکن در مناطق مختلف شهر تهران، مستأجران هم با شرایط دشواری به لحاظ قیمت رهن و اجاره روبه‌رو شده‌اند.

بررسی پانا از بازار تحولاتی قیمت اجاره‌بها حکایت از این دارد که با مبلغ قیمت مسکن در سال 1390 در مناطق متوسط شهر تهران می‌توان یک‌خانه 100 متری را رهن کامل کرد.

در مناطق جنوبی شهر تهران مانند منطقه مولوی برای رهن کامل یک‌خانه 100 متری حداقل باید 400 میلیون تومان هزینه کرد و برای رهن کامل یک‌خانه 100 متری در یوسف‌آباد یا دروس بیش از 1 میلیارد باید هزینه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار