رییس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی:

خبرگزاری پانا، یکی از بهترین جایگاه‌های پرورش نسل کارآمد برای جامعه است

بجنورد (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی گفت خبرگزاری پانا ،چشم بینای سازمان دانش‌آموزی و یکی از بهترین جایگاه‌های پرورش نسل کارآمد برای جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۰۱۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا، یکی از بهترین جایگاه‌های پرورش نسل کارآمد برای جامعه است

حسین کنعانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران پانا ضمن تقدیر از زحمات آنها عنوان کرد: هر کار اجرایی در هر نهاد باید پیوست رسانه ای داشته باشد و رسالت خبرنگار بسیار سنگین بوده بطوریکه واقعیت ها را انعکاس می دهد و جامعه را به سمت واقعیت ها سوق می دهد.

وی با اشاره به رسالت خبرنگاران پانا بعنوان نقش رسانه ای گفت: استفاده از ظرفیت دانش آموزان در خبرگزاری پانا با نگاه های آرمانی شان کمک خوبی برای رسیدن به اهداف آموزش وپرورش است.

رییس سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: اهداف خبرگزاری پانا در واقع برانگیختن حس مسئولیت اجتماعی و بالا بردن سواد رسانه ای دانش آموزان است یعنی رسالت پانا علاوه بر نقش رسانه ای، آموزش مهارت اجتماعی به دانش آموزان و در کنار آن انعکاس اخبار است.

کنعانی به برگزاری دوره های آموزشی خبرگزاری پانا تاکید کرد و گفت: با ایجاد کلاس های آموزشی و تخصصی، خبرنگاران علاقه مند را در خبرگزاری پانا ارتقاء می دهیم و دانش آموزان به لحاظ مهارتی درجه بندی می شوند تا بعنوان یک خبرنگار حرفه ای و توانمند در رسانه حضور پیدا کنند.

وی از اختصاص دادن بخشی از سایت خبرگزاری پانا به اخبار ویژه دانش آموزی خبر داد که دانش آموزان توانمند می توانند در مدارس اخبار مدارس خود را در سایت بارگذاری کنند.

رییس سازمان دانش آموزی استان در ادامه به همکاری خبرگزاری پانا با مدیران مدارس و حتی سایر نهادها اشاره کرد و در پایان ابراز امیدواری کرد که به امید خداوند متعال و تلاش و همت خبرنگاران ساعی و توانمند، خبرگزاری فعال و پویا با رویکرد دانش آموزی و رسالت آموزش وپرورش خواهیم داشت.

در پایان از مربیان و دانش آموزان فعال خبرگزاری پانا با اهداء لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است 17 مرداد به مناسبت پاسداشت شهادت مظلومانه خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار