معلم دانش‌آموزی که در مناطق محروم تدریس می‌کند

قزوین (پانا) - فاطمه پیری لرد، نماینده یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور و دانش‌آموز خبرنگار پانا در سن ۱۶ سالگی پا جا پای معلمان فداکار گذاشت. این دانش‌آموزبه چند منطقه محروم استان قزوین رفته و دروس تخصصی همچون ریاضی را برای دانش‌آموزان آن مناطق تدریس کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
معلم دانش‌آموزی که در مناطق محروم تدریس می‌کند

فاطمه پیری لرد به پانا گفت: «نباید محرومیت مانعی در برابر افزایش تراز علمی منطقه شود. چرا که تراز علمی منطقه، گویای سطح علمی دانش آموزان آن منطقه در دروس مشخص است.»

وی در ادامه گفت: «دانش آموزان مناطق محروم برعکس منطقه خود، سرشار از استعدادهایی هستند که کمتر تا به الان دیده شده است، این دانش آموزان هنرهایی همچون بافت قالی ،فرش و... دارند.»

نماینده یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور در خصوص اشتیاق دانش آموزان مناطق محروم بیان کرد: «دانش آموزان این مناطق به یادگیری دروس به ویژه ریاضی اشتیاق بیشتری نشان می‌دهند، چون این دروس برای دانش آموزان منطقه به خوبی تدریس نشده است. بر این اساس از این تدریس ابراز خوشحالی کرده و با شور فراوانی به حل مسائل می‌پردازند.»

وی در آخر گفت: «ما در مدارس یاد گرفته ایم از هر آنچه که در گنجینه خود داریم ببخشیم و از آنجایی که نوجوانان و جوانان این مرز و بوم سرمایه مملکت ما هستند، پس باید از گنجینه علم و دانش خود به آنها هدیه دهیم.»

دانش آموز خبرنگار: فاطمه پیری لرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار