معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبرداد:

برگزاری‌ کارگاه‌ آموزشی‌ با عنوان آشنایی‌ با شیوه‌ تنظیم‌ گزارش‌ اقدام‌پژوهی

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «آشنایی با شیوه تنظیم گزارش اقدام پژوهی» ویژه رابطین پژوهش مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری‌ کارگاه‌ آموزشی‌ با عنوان آشنایی‌ با شیوه‌ تنظیم‌ گزارش‌ اقدام‌پژوهی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مهدی نیک‌فر، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن اعلام این خبر بیان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، کاربردی کردن پژوهش‌ها و مستندنگاری تجربیات معلمان در کلاس‌های درس به منظور ارتقاء کیفیت فرآیند‌های یاددهی، یادگیری و بهبود مدیریت کلاسی است.

وی با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد علمی افزود: رویکرد، برنامه‌ها و اقدامات آموزش و پرورش همواره باید مبتنی بر دانش و پژوهش باشد و ضرورت دارد در حوزه تحقیق و پژوهش با برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی نسبت به دانش‌افزایی و توانمندسازی فرهنگیان استان اقدام کرد.

قائم مقام شورای تحقیقات استان گفت: با توجه به ابلاغ راهنمای اجرایی بیست و پنجمین دوره برنامه ملی معلم پژوهنده در استان، انتظار داریم برگزاری این کارگاه به ارتقاء کیفیت آثار معلمان پژوهنده و افزایش کمی گزارشات اقدام پژوهی ارسالی از سوی آنها شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار