مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک؛

مناسبت‌های ملی و دینی، فرصت‌های طلایی تربیتی برای دانش‌آموزان هستند

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه هم‌فکری حوزه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی با اشاره به اهمیت حوزه پرورشی، مناسبت‌های ملی و دینی را فرصت‌های طلایی تربیتی دانست و بهره‌گیری درست از این فرصت‌ها را برای انجام کارفرهنگی و تربیتی از ضروریات برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مناسبت‌های ملی و دینی، فرصت‌های طلایی تربیتی برای دانش‌آموزان هستند

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در اولین جلسه کاری با محمدحسین حافظی، مسئول جدید واحد پرورشی و تربیت‌بدنی و اعضای این واحد، عملکرد مطلوب اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک‌ را ماحصل تلاش‌ها و زحمات نیرو‌ها و اعضای زیرمجموعه دانست و بیان کرد: مدیریت یعنی کل مجموعه آموزش و پرورش نه شخص مدیر؛ هر ثمره‌ای که اداره آموزش و پرورش ما رقم بزند چه مثبت چه منفی، همه نتیجه عملکرد نیرو‌ها و اعضای زیرمجموعه است.

داورزنی ضمن اشاره به سخن رهبر انقلاب اظهار کرد: «تمام اعمال ما تحت نظارت خداست»؛ اگر ما اعتقاد داشته باشیم عالم در محضر خداست، عملکرد بسیار متفاوتی در تمام ساحات زندگی خواهیم داشت؛ اگر ما در همه کارهای خود، خدا را در نظر بگیریم، قطعا برکات آن را در زندگی خواهیم دید.

وی همچنین افزود: باید به کاری که انجام می‌دهید تعهد و اعتقاد داشته باشید و حضور در این مجموعه را غنیمت بشمارید و بدانید حضور و خدمت ما در دستگاه تعلیم وتربیت توفیقی از جانب خداوند است.

داورزنی با اشاره به اهمیت امور پرورشی در نظام آموزش و پرورش اذعان کرد: مناسبت‌های ملی و دینی، فرصت‌های طلایی تربیتی هستند و واحد پرورشی باید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را در جهت انجام کار فرهنگی برای دانش‌آموزان ببرند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان با اشاره به تلاش‌ها و خدمات شایان کارشناسی تربیت‌بدنی، بر تسریع فرایند تکمیل و افتتاح پروژه‌های ورزشی مدارس قرچک تا اوایل مهرماه تاکید کرد و گفت: یکی از حوزه های پرتلاش و فعال، حوزه تربیت بدنی است و انتظار ما این است که همچون گذشته جهت آماده سازی و تکمیل پروژه های ورزشی درون مدرسه‌ای در اول مهر ماه اقدام و مورد بهره برداری قرار گیرد، که نیازمند تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی مستمر است.

خبرنگار دانش‌آموز: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار