وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛

راه‌اندازی پویش «به کدامین گناه کشته شدند» و پیگیری جنایات رژیم صهیونیستی در مجامع جهانی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شهادت تعداد زیادی از کودکان فلسطینی، از تلاش این وزارتخانه برای محکومیت و انعکاس جهانی جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی پویش «به کدامین گناه کشته شدند» و پیگیری جنایات رژیم صهیونیستی در مجامع جهانی

به گزارش مهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن کودکان خردسال در غزه گفت: وزارت آموزش و پرورش ضمن محکومیت این جنایات، معتقد است این حرکات ظالمانه در کشتار کودکان غزه، از جمله تلاش‌های مذبوحانه‌ای است که این رژیم در اواخر عمر خود در حال انجام دادن است.

وی افزود: ما اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن تعداد زیادی از کودکان بی‌گناه را محکوم می‌کنیم و به همین دلیل هم پویشی با نام «به کدامین گناه کشته شدند» راه‌اندازی شد و ان‌شالله به مجامع جهانی هم این موضوع را منعکس می‌کنیم.

گفتنی است تهاجم اخیر رژیم صهوینیستی به نوار غزه از روز جمعه چهاردهم مردادماه آغاز شد و تا ساعت ۱۱:۳۰ شامگاه یکشنبه شانزدهم مردادماه که این رژیم و جنبش جهاد اسلامی فلسطین آتش‌بس اعلام کردند، دست کم ۴۳ فلسطینی از جمله 16 کودک به شهادت رسیدند.

رژیم اشغالگر قدس در هر تجاوز به نوار غزه، کشتار کودکان را در زمره اولین اهداف خود قرار می‌دهد به طوری که در جنگ ماه مه ۲۰۲۱ از بین ۲۳۲ شهید فلسطینی، ۶۵ نفر از آنها کودک بودند. همچنین وزارت اطلاع رسانی فلسطین در گزارشی اعلام کرد رژیم صهیونیستی سالانه بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کودک فلسطینی را بازداشت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار