مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دیدار با امام جمعه جوانرود:

ائمه جمعه، پدران معنوی آموزش و پرورش در شهرها و روستاهای کشور هستند

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دیدار با حاج ماموستا ملا احمد فخری امام جمعه شهر جوانرود، ائمه جمعه و جماعات را پدران معنوی آموزش و پرورش در شهرها و روستاهای کشور دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۰۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ائمه جمعه، پدران معنوی آموزش و پرورش در شهرها و روستاهای کشور هستند

حاج ماموستا ملا احمد فخری امام جمعه شهر جوانرود در این دیدار، در سخنانی رمز پیشرفت و بقای هر جامعه را مسئولیت‌پذیری در علم و دانش عنوان کرد.

وی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب و حاصل خون شهدا، تحول عظیم در نظام آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت بود که باید با توجه به آموزه‌های دینی، معنوی و تربیتی این مهم حفظ شود.

ماموستا فخری با تقدیر از عملکرد آموزش و پرورش شهرستان جوانرود، معلمان را الگوی دانش آموزان دانست و خاطرنشان کرد: معلم، نقش اصلی در راهنمایی دانش آموزان به سمت تحصیل و تهذیب دارد.

وی استفاده از نیروهای جوان، مومن و متعهد در بدنه آموزش و پرورش استان را فرصتی بی‌بدیل برای برداشتن گام‌های بلند و اساسی به منظور ارتقای سطح آموزش استان برشمرد و افزود: ایجاد تفرقه، مکر دائمی دشمنان است و داشتن وحدت رویه، خنثی‌کننده توطئه دشمنان است.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پررش کرمانشاه نیز در سخنانی ضمن تشریح برنامه های آموزش و پرورش در مهر 1401، خواستار حمایت معنوی امام جمعه ملا احمد فخری برای تحقق سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش و ساحت های تربیتی آن شد.

وی تصریح کرد: تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی مستلزم ارشادات دائمی این پدران معنوی بوده و ارشادات و تذکرات به موقع این عزیزان همواره یاری گر نظام و تعلیم است.

محمدی افزود: سعی ما بر این است که مهرماه متفاوت و بانشاط برای دانش‌آموزان داشته باشیم .

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه توصیه‌ها و رهنمودهای ائمه جمعه را در پیشبرد مباحث مختلف بویژه حوزه فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش، ظرفیت خوبی دانست و گفت: در ادامه مسیر، از نصایح حکیمانه امام جمعه شهرستان نهایت استفاده را خواهیم برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار