امام جمعه کاشمر:

شهید براهنی فر الگوی معلمان جامعه است

کاشمر (پانا) - امام جمعه شهرستان کاشمر گفت شهید براهنی فر الگوی بسیار خوبی برای معلمین جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۰۰۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
شهید براهنی فر الگوی معلمان جامعه است

حجت السلام و المسلمین جواد طاهری در مراسم یادواره چهلمین سالگرد شهادت شهید معلم سردار یوسف براهنی فر، گفت: یوسف براهنی فر که خود یک معلم است، یک الگوی بسیار خوب برای تمامی معلمان است.

وی تصریح کرد: معلمان اگر می خواهند، سبک کار را بیاموزند تا به مقام شهادت برسند بایستی این کتاب ماه مهاجر که تازه به چاب رسیده را بخوانند تا با توجه به ویژگی های شهید براهنی فر در این کتاب، بدانند که نباید دلبسته به مقام و مال دنیا بود و بایستی همچون شهید سبک بار باشند.

امام جمعه شهرستان کاشمر، افزود: مخارج این شهید در دنیا کم بود، امّا برای جامعه خیلی بسیار پر فایده است و معلم شهید قبل از اینکه به شهادت برسد یک روحیه فداکارانه دارد و حتّی دانش آموزان را همانند فرزندان خودش دوست دارد.

طاهری در ادامه بیان کرد: در مکتب اسلام شهداء زنده هستند یعنی پیش از اینکه قیامت به پا شود یک حیات برزخی دارند و می توانند در دنیا تأثیرگذار باشند. در واقع شهداء زیارتگاه های خوبی هستند. همچنین پناهگاه های مناسبی برای ارتباط با خودشان هستند.

مراسم یادواره چهلمین سالگرد شهادت شهید سردار یوسف براهنی فر همراه با رونمایی از کتاب ماه مهاجر (زندگینامه و خاطرات شهید) نوشته محمد باذلی با حضور گسترده مردم و مسئولین در محل سالن اجتماعات زیارتگاه شهید مدرس برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار