بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان از روستاهای بالادست میاندورود

میاندورود (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران به همراه فرماندار شهرستان میاندورود، نماینده مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان از شش روستای بالادست میاندورود بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان از روستاهای بالادست میاندورود

پیرو دستور استاندار مازندران، محمود حسینی پور، روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران به اتفاق علی طالبی فرماندار شهرستان میاندورود، علی بابایی کارنامی نماینده مردم میاندورود و ساری در مجلس شورای اسلامی، به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اعم از: مدیرکل بنیاد مسکن، مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرکل جمعیت هلال احمر، مدیرعامل شرکت گاز، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مازندران و مدیران متناظر شهرستانی و شورای اسلامی بخش و شهرستان از روستاهای بالادست شهرستان میاندورود بازدید کرد.

روح الله سلگی در رابطه با حضور خود در این بازدید توضیح داد: با توجه به سیاست کلان دولت سیزدهم مبنی بر محرومیت زدایی، تاکید بر مردمی سازی دولت و ارتباط بی واسطه مسئولان با مردم و همچنین تاکیدی که جناب آقای استاندار داشتند، امروز در روستاهای محروم میاندورود حضور پیدا کردیم به اتفاق تعدادی از مسئولین دستگاه های کمک رسان به محرومین که بتوانند برای اهالی این روستاها بسته های معیشتی فراهم کنند.

وی افزود: برای حل مشکلات زیرساختی این روستاها جلسه ای تشکیل شد و صحبت های مردم و مسئولان را شنیدیم.
مدیران نیز تعهداتی دادند، فرماندار به عنوان مسئول کارگروه بررسی مشکلات و تحقیق صورت جلسه و ارسال آن به استانداری و پیگیری از طریق بنده منصوب شدند.

سلگی گفت: با توجه به رویکردی که جناب آقای استاندار در استان دارند، در شهرستان ها حضور پیدا خواهند کرد، ما نیز متقابلاً پیگیری و حضور پیدا خواهیم کرد تا مشکلات حل و فسخ شوند.

علی طالبی در رابطه با اهداف این بازدید اظهار کرد: این بازدید با هدف بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بالادست شهرستان میاندورود با محوریت روستای سرتا برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه مشکلات از زبان نمایندگان مردم، دهیاران و شوراها بیان شد و مقرر شد کارگروهی به مسئولیت بنده تشکیل شود و موضوعات به صورت تخصصی پیگیری شوند.

فرماندار میاندورود در ادامه بیان کرد: همچنین به پیشنهاد بنده قصد بر این شد که با پیگیری معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری از طریق وزارت کشور شش روستای بالادست میاندورود به روستاهای منطقه محروم الحاق شوند تا از اعتبارات ملی، بنیاد علوی و مناطق محرم برای بازسازی ، توسعه و پیشرفت برخوردار شوند.

دانش آموز خبرنگار: محبوبه جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار