۵ برابر شدن اعتبارات نوسازی مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل از افزایش پنج برابری اعتبارات نوسازی مدارس در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
۵ برابر شدن اعتبارات نوسازی مدارس استان اردبیل

حسن محمدی‌ادیب؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل در جریان بازدید از مدارس استان اظهار کرد: با افزایش پنج برابری اعتبارات ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث فضا‌های آموزشی و مدرسه‌سازی به حوزه مدرسه‌سازی اردبیل اختصاص یافته و انتظار می‌رود اقدامات به عمل آمده در این زمینه رقم بخورد.

وی بیان کرد: ۵۲ پروژه مدرسه نوساز تا مهرماه امسال آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود که در این زمینه تعداد پروژه‌های در دست احداث مدرسه‌سازی در استان به ۲۴۰ مورد رسیده و در این زمینه اعتبارات خوبی از محل سفر ریاست جمهوری برای امر مدرسه‌سازی در استان اردبیل اختصاص یافته و در حال حاضر پروژه بلاتکلیف مدرسه‌سازی در استان اردبیل وجود ندارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تصریح کرد: احداث مدرسه در مناطق شهری در شهرستان‌های استان جزو اساسی فضاهای آموزشی استان است که در این زمینه احداث مدرسه به علت مهاجرت روزافزون در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر برخی از مدارس این شهرها دونوبته شده است.

محمدی‌ادیب اظهار کرد: نیاز به احداث مدارس جدید و نوسازی مدارس تخریبی روز به روز در حال گسترش است و به همین منظور فشار مضاعفی در نیاز به فضاهای آموزشی در مناطق شهری افزوده شده است.

وی گفت: احداث مدرسه در فضاهای شهری به خصوص در شهرک‌های تازه ساخته شده که به همین منظور اجرای پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور احداث فضاهای آموزشی مناسب و مورد نیاز در محلات به عنوان اولویت اساسی در دستور کار است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: در تلاش هستیم با تامین اعتبارات مورد نیاز توسعه مدرسه‌سازی در استان اردبیل را شاهد باشیم و با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بتوانیم مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

کلام الله صفری ،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل هم این بازدید ها را در راستای انجام پروژه مهر برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار