اعتماد به نواجوانان و جوانان شرط رسیدن به شعار پیشتازان گام دوم انقلاب، پیشگامان تمدن نوین اسلامی‌

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد برای اینکه به شعار پیشتازان گام دوم انقلاب، پیشگامان تمدن نوین اسلامی‌ رسید، باید به نوجوانان و جوانان اعتماد کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد به نواجوانان و جوانان شرط رسیدن به شعار پیشتازان گام دوم انقلاب، پیشگامان تمدن نوین اسلامی‌

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن خیر مقدم به اعضای شورای برنامه ریزی سازمان دانش‌آموزی به تشریح فعالیت‌های این سازمان پرداخت و وظایف شورای برنامه ریزی این سازمان را توضیح داد.

وی افزود: برای اینکه به شعار پیشتازان گام دوم انقلاب، پیشگامان تمدن نوین اسلامی‌ برسیم، باید به نواجوانان و جوانان اعتماد کنیم.

ابراهیمی ادامه داد: آشنا کردن با حس مسئولیت پذیری یکی از اقدامات مهم سازمان دانش آموزی است.

وی تصریح کرد: در سازمان دانش آموزی و تشکل های مشابه، دانش آموزان باید به خودسازی بپردازند،از بعد تربیتی، اجتماعی و بعد سیاسی، اجتماعی آماده شوند. در مرحله دوم جامعه سازی آنها اتفاق بیفتد و اگر خودسازی و جامعه سازی در آنها اتفاق بیفتد به تمدن سازی می رسیم و اگر این اتفاق در تشکل ها بیفتد تشکل رنگ و بوی دینی و رنگ و بوی مهدوی می گیرد و می توانیم بگوییم در راستای نزدیک شدن به ظهور قدم برداشته ایم.

در ادامه جلسه اکبر رحمتی، رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان، رسالت اصلی سازمان در کنار آموزش و پرورش را، تربیت اجتماعی دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: باید برای شناسایی استعدادها و مهارت‌آموزی اعضای پیشتازان تلاش مضاعف کرد.

در این جلسه حکم ریاست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مدیرکل آموزش و پرورش استان تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار