مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب نیشابور:

مردم برای رفع مشکلات آب با 122 تماس بگیرند

نیشابور (پانا) - علیرضا اخویان از راه‌اندازی سی آر ام جهت رفع مشکل خرابی و حوادث آب در نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مردم برای رفع مشکلات آب با 122 تماس بگیرند

ریاست هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای نیشابور از راه اندازی سامانه ارتباط با مشتریان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این سامانه به صورت میانگین ماهانه 25 هزار و روزانه 33 تماس توسط اپراتورها پاسخ داده می شود.

وی افزود: در این سامانه اتفاقات و حوادث مربوط به آب، پاسخگویی می شود و این سامانه به صورت شبانه روزی در سه شیفت فعال است.

این مرکز با 17 سیستم فعال پاسخگویی، تنها مرکز سی آر ام کشور است که از مددجویان نیروهای بهزیستی استفاده شده و تمام نیروها خانم هستند.

اخویان خاطرنشان کرد: با توجه به راه اندازی این سامانه متاسفانه هنوز بسیاری از مردم با 122 تماس نمی گیرند و شهروندان عزیز باید بدانند که ملاک رفع مشکل، ثبت تماس در سامانه 122 است.

وی اضافه کرد: در مرکز کنترل از راه دور آبفای نیشابور نیز تعداد 57 حلقه چاه عمیق با هفت مخزن ذخیره آب که مصرف آب شهرستان را تامین می کند، کنترل می شود.

میزان خروجی آب به سمت مصرف، 990 لیتر در ثانیه است که در زمان های مختلف توسط این مرکز کنترل می شود.

لازم به ذکر است جمع ذخیره آب در هشت مخزن نزدیک به 60 میلیون لیتر مربع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار