مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب نیشابور:
مردم برای رفع مشکلات آب با 122 تماس بگیرند
نیشابور (پانا) - علیرضا اخویان از راهاندازی سی آر ام جهت رفع مشکل خرابی و حوادث آب در نیشابور خبر داد.
ریاست هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای نیشابور از راه اندازی سامانه ارتباط با مشتریان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این سامانه به صورت میانگین ماهانه ۲۵ هزار و روزانه ۳۳ تماس توسط اپراتورها پاسخ داده می شود.
وی افزود: در این سامانه اتفاقات و حوادث مربوط به آب، پاسخگویی می شود و این سامانه به صورت شبانه روزی در سه شیفت فعال است.
این مرکز با ۱۷ سیستم فعال پاسخگویی، تنها مرکز سی آر ام کشور است که از مددجویان نیروهای بهزیستی استفاده شده و تمام نیروها خانم هستند.
اخویان خاطرنشان کرد: با توجه به راه اندازی این سامانه متاسفانه هنوز بسیاری از مردم با ۱۲۲ تماس نمی گیرند و شهروندان عزیز باید بدانند که ملاک رفع مشکل، ثبت تماس در سامانه ۱۲۲ است.
وی اضافه کرد: در مرکز کنترل از راه دور آبفای نیشابور نیز تعداد ۵۷ حلقه چاه عمیق با هفت مخزن ذخیره آب که مصرف آب شهرستان را تامین می کند، کنترل می شود.
میزان خروجی آب به سمت مصرف، ۹۹۰ لیتر در ثانیه است که در زمان های مختلف توسط این مرکز کنترل می شود.
لازم به ذکر است جمع ذخیره آب در هشت مخزن نزدیک به ۶۰ میلیون لیتر مربع است.
ارسال دیدگاه