وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

توانمندسازی ۳۰ هزار معلم ورزش با همکاری فدراسیون‌ ورزش دانش‌آموزی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از احیای ورزش صبحگاهی و توانمندسازی ۳۰ هزار معلم ورزش با همکاری فدراسیون‌ ورزش دانش‌آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی ۳۰ هزار معلم ورزش با همکاری فدراسیون‌ ورزش دانش‌آموزی

بنا به اعلام ایلنا، یوسف نوری در حاشیه جلسه شورای عالی جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی دانش‌آموزی کشور در جمع خبرنگاران گفت: نشست شورای عالی می‌تواند نقطه عطفی برای تقویت ورزش همگانی باشد؛ چنانچه می‌دانید ما در سند تحول موظف شدیم استعداد دانش‌آموزان را شناسایی و موقعیت یادگیری را برای آن‌ها فراهم آوریم.

نوری تاکید کرد: باید ساحت زیستی و بدنی دانش‌آموزان مورد توجه قرار بگیرد. دو هزار و صد سالن ورزشی و زمین چمن در حال ساخت و بیش از 800 سالن و زمین چمن در حال تحویل است و بقیه هم به صورت مشارکتی انجام خواهد شد.

وی افزود: این اقدام برای استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در مقاطع بالاتر است؛ احیای ورزش صبحگاهی و توانمندسازی ۳۰ هزار معلم ورزش با همکاری فدراسیون‌ ورزش دانش‌آموزی، به عنوان مهمترین برنامه‌های ما در توسعه ورزش و استعدادیابی دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

نوری همچنین درباره اضافه وزن دانش‌آموزان و زنگ ورزش گفت: در چندماه اخیر بیش از هزار مرکز ورزشی را در اختیار خانواده‌ها قرار داده‌ایم و این روند ادامه خواهد داشت و احتمالا هزار فضای دیگر هم در اختیار دانش‌آموزان و اولیا قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار