رئیس مجمع خیرین شهرستان‌های تهران:

مشارکت در امور ساخت و ساز مدارس، خیر کثیر دنیا و آخرت را همراه دارد

جوادآباد (پانا) - رئیس مجمع خیرین شهرستان‌های تهران در افتتاح دارالقرآن خیرساز امام حسین(ع)، ضمن اشاره به اهمیت افتتاح چنین مراکزی، کمک خیرین را در این امور را همراه با خیر کثیر دنیا و آخرت، دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۰۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت در امور ساخت و ساز مدارس، خیر کثیر دنیا و آخرت را همراه دارد

مراسم افتتاح دارالقرآن خیرساز امام حسین (ع) با حضور مجید پیروزان، رئیس مجمع خیرین شهرستان‌های تهران، بتول خسروی نژاد خیر نیک اندیش، حجت الاسلام حسین رضاپور امام جمعه جوادآباد ، عباس کیوانلو مدیر آموزش و پرورش ، نغمه خسروی معاون پرورشی و مسئولین محلی در اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش جوادآباد، ضمن تقدیر از منش و بلندهمتی خیر نیک‌اندیش بتول خسروی نژاد و مهدی فتح‌اله نظری و مشارکت ایشان در امر مدرسه سازی و همچنین معرفی خیرین به منطقه را حاکی از درک عمیق از مسئولیت اجتماعی عنوان کرد.

کیوانلو در ادامه افزود: خیرین همواره در طول سال‌ها در حوزه آموزش و پرورش کمک شایانی به تعلیم و تربیت کشور کرده‌اند و امیدواریم در راستای ارتقا کیفیت آموزشی و شکوفایی میهن عزیزمان همچنان این راه پر خیر و برکت را ادامه دهند؛ که این امر علاوه بر توسعه نهاد تعلیم و تعلم و بهبود کیفیت یادگیری دانش‌آموزان، سبب حیات طیبه و توشه ای برای آخرت خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: آموزش و پرورش جوادآباد به برکت خیرین بزرگ و انسان‌های نیک‌اندیشی چون بتول خسروی نژاد و مهدی فتح اله نظری، پیشرفت چشم‌گیری در حوزه‌های گوناگون داشته است که این بزرگواران کمک شایانی به این ارگان و علی‌الخصوص دانش‌آموزان عزیز این مرز وبوم کرده‌اند.

کیوانلو در پایان خاطرنشان کرد: انسان‌هایی که کارهای خیر و همنوع‌دوستانه خود را به سمت و سوی حوزه آموزشی و قرآنی سوق می‌دهند حقیقتا بهترین راه را انتخاب کرده‌اند، چرا که نهادی چون آموزش و پرورش زمینه‌ساز اندیشه و تفکرات یک جامعه است؛ تعلیم و پرورش درست و با کیفیت سبب آموزش فرزندان این سرزمین می‌شود که در آینده موجب پیشرفت و شکوفایی ایران عزیزمان در عرصه های مختلف خواهند بود و افزون بر این خیرین هم در نزد خدا به سبب اعمال خیر خود و هم در محضر مردم ضمن تلاش برای آبادانی کشور خود مورد احترام هستند.»

خبرنگار: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار