احداث 9 فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در بشرویه

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت با مشارکت خیرین نیکوکار بشرویه‌ای 9 فضای آموزشی، پرورشی، ورزشی و عمرانی در شهرستان بشرویه در دست احداث است.

کد مطلب: ۱۳۰۰۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
احداث 9 فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در بشرویه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان بشرویه اظهار کرد: این 9 فضا،درقالب 22 کلاس درس و 4 آموزشگاه، نمازخانه و سالن چندمنظوره با زیربنای 3 هزار مترمربع و میانگین پیشرفت فیزیکی 46 درصد،درحال ساخت است که تاکنون برای آن 13 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی، با بیان این مطلب که فضاهای فوق برای تکمیل و تجهیز نیازمند 8 میلیارد تومان است، عنوان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 4کلاس درس و یک نمازخانه در این شهرستان کویری به بهره برداری می رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب عنوان بالاترین مقام جذب خیر بومی استان توسط مدیریت آموزش و پرورش بشرویه خبر داد و اذعان کرد: از مجموع 85 فضای آموزشی و پرورشی با 407 کلاس درس احداث شده در این شهرستان، 12 فضا توسط خیرین احداث و به بهره برداری رسیده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به سرانه آموزشی و پرورشی 6.38 متر مربعی موجود برای هر دانش آموز بشرویه ای، تصریح کرد: بهارستان علم و ادب از حیث برخورداری از فضاهای آموزشی، پرورشی، ورزشی و عمرانی مقام پنجم کشور را به خود اختصاص داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار