رئیس محیط زیست ملارد خبر داد:

اجرای ۱۱ برنامه اقدام ملی مسیر سبز- ایران پاک از ابتدای سال ۱۴۰۱ در ملارد

ملارد (پانا) - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از اجرای ۱۱ برنامه اقدام ملی مسیر سبز- ایران پاک‌ از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون، با هدف ایجاد فرهنگ حفظ محیط زیست، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۱۱ برنامه اقدام ملی مسیر سبز- ایران پاک از ابتدای سال ۱۴۰۱  در ملارد

به گزارش روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد، مهناز مدیریان با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق اهداف طرح ملی مسیر سبز - ایران پاک، از ابتدای سال‌جاری تاکنون این طرح طی ۱۱ مرحله در حوزه استحفاظی شهرستان ملارد با همکاری ارگان‌های مرتبط و مشارکت مردمی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح، پاکسازی طبیعت و محیط زیست به ویژه در حاشیه محورهای مواصلاتی شهری، روستایی و بوستان‌ها و مناطق تفرجی شهرستان صورت پذیرفته‌ است، گفت: خوشبختانه استقبال و حضور شهروندان در اجرای این طرح حاکی از توجه شهروندان برای مسئولیت اجتماعی در قبال حفظ محیط زیست و همچنین سلامت مردم است.

مدیریان در پایان با اشاره به اینکه اقدام در راستای اجرای طرح ملی مسیر سبز - ایران پاک در سال جاری به طور مستمر از اولویت برنامه‌های اجرایی این اداره است، گفت: با همکاری و تعامل ارگان‌های مرتبط و مشارکت مردمی تمام توان خود را در راستای فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط زیست و دستیابی به توسعه پایدار به کار خواهیم گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار