یک دانش‌آموز خبرنگار پانای قم عنوان کرد:

مهارت خبرنگاری آکنده از خاطرات ماندگار است

قم (پانا) - یکی از دانش‌آموز خبرنگاران پانای قم گفت خبرنگاری بدلیل ماهیتی که دارد، همواره از خاطرات فراموش‌نشدنی برخوردار است.

کد مطلب: ۱۳۰۰۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مهارت خبرنگاری آکنده از خاطرات ماندگار است

تینا سبحی منعم، از فعالان رسانه ای پانا در گفت وگو با پانا با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: «خبرنگاری یک مهارتی است که در زندگی خیلی می‌تواند کمک کننده باشد»

وی افزود: «حقیقتا خبرنگاری فقط نویسندگی نیست و حرفه ای است که انسان برای ورود به آن مهارت های زیادی را باید داشته باشد.»

سبحی منعم از شروع فعالیتش در پانا گفت: «من در اولین قدم عکاسی، مصاحبه، ویرایش خبر، تدوین و... را در خبرگزاری پانا آموزش دیدم.»

وی ادامه داد: «یک خبرنگار باید دید داشته باشد تا در لحظه بتواند بهترین تصمیم ها را بگیرد، قدرت برقرار کردن ارتباط با انسان ها را داشته باشد، مهم تر از همه نیز باید قلم دلچسب و گیرا داشته باشد.»

این دانش آموز خبرنگار پانا عنوان کرد: «من از کودکی علاقه زیادی به اجرا و خبرنگاری داشتم و این‌کار را با اشتیاق و رغبت خودم انجام می دادم.»

وی بیان کرد: «یکی دیگر از لازمه های یک خبرنگار، داشتن اعتماد به نفس و فن بیان است که باید آنها را افزایش دهد.»

سبحی منعم با اشاره به یکی از خاطرات خبرنگاری خود گفت: «یکی از خاطراتی که از خبرنگاری دارم، شرکت در تشییع شهید خجسته راد بود که برای تهیه خبر رفتم و اولین بار بود که در تشییع و مراسم شهیدی حضور داشتم، احساس فوق العاده نابی بود. یک مصاحبه کوتاهی با مادر و خواهر شهید انجام دادم و این خاطره و صحبتی که با مادر شهید داشتم همیشه در ذهن و قلبم ماندگار است.»

سبحی منعم در پایان ابراز کرد: «دنیای بدون‌ خبرنگار، دنیای قشنگی نیست. خوشحالم در گروهی هستم که خبرهای روز را انعکاس می‌دهند.»

دانش آموز خبرنگار: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار