پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به مناسبت روز خبرنگار

روز خبرنگار یادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی حقیقت‌طلب است که بیرق آگاهی‌بخشی را بر دوش می‌کشند

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی به‌مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
روز خبرنگار یادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی حقیقت‌طلب است که بیرق آگاهی‌بخشی را بر دوش می‌کشند

سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار پیامی به شرح زیر ارسال کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا أباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

عاشورا، مکتبی است درس آموز و سرشار از آموزه های تعالی بخش و به سان خوانی است گسترده، با انبوهی از مائده های آسمانی. بی گمان، آنان که بر سر این سفره مهمان آیند و طعم این مائده ها را بچشند و به درستی، درس‌های این مکتب را فرا گیرند، آینه دار حسین علیه السلام شده، وجودشان بازتاب خُلق حسینی خواهد شد و چون سالار شهیدان کربلا علیه السلام صاحب عزّت و کرامت خواهند شد.

ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین و یاران باوفایش، گرامی می داریم هفدهم مرداد را که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،روز خبرنگار نامیده شده است و یادآور مجاهدت های زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند و با همین رسالت بود که جاذبه آن حقیقت بزرگ و حق طلبی سید و سالار شهیدان، تنها در سرزمین های اسلامی محصور نماند؛ بلکه در آن سوی جغرافیای کره خاکی، یعنی مغرب زمین نیز دلهای بیدار و جان های مشتاق را مسحور خویش ساخت و زبانشان را به ستایش از خویش گویا کرد.

آرزومندیم شما عزیزان هم با قلم خویش زمینه ساز رسالتی همچون راویان دشت کربلا؛ طلایه داران عرصه آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی باشید که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ تعلیم و تربیت و آگاهی بخشی در این عرصه به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش کرده اید و در راه دستیابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای با رعایت احترام به حق فردی، حفظ حریم و اسرار خصوصی و شئونات انسانی که مطابق با معیارهای اخلاقی است، اهتمام ورزیده اید؛ تشکر می کنم.

امید آن است که با استعانت از درگاه خداوند متعال و تلاش و همت همه خبرنگاران، فضای رسانه ای ایران اسلامی، فضایی در خور و شایسته ملت شریف و بزرگوار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار