پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان به مناسبت روز خبرنگار

روز خبرنگار یادآور حماسه‌آفرینی کسانی است که برای بقای حقیقت از بقای خود گذشتند

زاهدان (پانا) - حسین کیخا مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۰۰۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
روز خبرنگار یادآور حماسه‌آفرینی کسانی است که برای بقای حقیقت از بقای خود گذشتند

متن این پیام به شرح زیر است:
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
«سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد»
۱۷ مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، یادآور حماسه آفرینی‌ کسانی است که برای بقای حقیقت از بقای خود گذشتند.
خبرنگاران و اصحاب رسانه‌، چشمان بینا و وجدان هوشیار جامعه هستند؛ کسانی که با تکیه بر صداقت، صراحت، شجاعت و عزم جدی در آگاهی رسانی به مردم نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه در زمینه های مختلف دارند.
یکی از افتخارات سازمان دانش آموزی، وجود ظرفیت خبرگزاری پانا به عنوان یک شبکه بزرگ دانش آموزی در سراسر کشور است. شبکه‌‌ای گسترده که با فعالیت داوطلبانه و پرشور و اشتیاق دانش آموزان این سرزمین در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی پویا و زنده است.
خبرگزاری پانا نه فقط یک منبع رسمی اخبار و اطلاع رسانی است، بلکه وظیفه خطیر آموزش تخصصی حرفه خبرنگاری را نیز برعهده دارد و هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان از طریق این خبرگزاری با حرفه خبرنگاری آشنا می شوند.
اینجانب ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه به خصوص تمامی دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا در استان پهناور سیستان و بلوچستان تبریک عرض می کنم و امیدوارم تمامی دانش آموز خبرنگاران همواره در مسیر مطالبه گری، مسئولیت پذیری و آگاهی بخشی قدم بردارند و با تهیه اخبار از رویدادها، برنامه‌ها، نیازهای مدارس و مطالبات دانش آموزان در پیشبرد اهداف متعالی دستگاه تعلیم و تربیت نقش آفرینی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار