مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران:

خبرنگاران جامعه را به سمت رشد و توسعه سوق دهند

ساری(پانا)-مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار در پیامی خبرنگاران را سوق دهنده جامعه به سمت بیداری، رشد، تکامل و توسعه خواند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران جامعه را به سمت رشد و توسعه سوق دهند

محمد رضایی ضمن عرض تسلیت ایام محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام با اشاره به روز خبرنگار اظهار کرد: روز خبرنگار یاد آور تلاش و مشقت افرادی است هر سختی و ضرر و انتقادی را به جان می خرند تا حقایقی را که در پشت پرده ها و در پس داستان ها نهان شده با نقش قلم روی کاغذ بنگارند و به تصویر بکشند.

وی افزود: آنان این گونه می کوشند تا پرچم آگاهی، آزادی، امید و استقلال را به اهتزاز در آورند و جامعه را به سمت بیداری، رشد، تکامل و توسعه سوق دهند.

رضایی بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه ها در این میدان نقش آفرینی و جهاد، درایت و بینش را برای مردم به ارمغان می آورند و پرده از واقعیت های دور از چشم افتاده کنار می زنند.

وی در ادامه گفت: اینجانب امروز، هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شجاع شهید محمود صارمی و بزرگداشت مقام خبرنگار را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح و سریع است گرامی می دارم و برای همه ی جهادگران این عرصه به ویژه دانش آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا سازمان دانش آموزی استان مازندران آرزوی پیشرفت و موفقیت، نیک پنداری و نیک نگاری را از خداوند منان مسئلت دارم.

دانش آموز خبرنگار: محبوبه جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار