ریحانه عسگری*

پویش سراسری «به کدامین گناه؟» پاسخی به رژیم غاصب صهیونیستی است

رژیم غاصب صهیونیستی با کشتار خونین و بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه در ایام سوگواره عزاداری سید و سالارشهیدان، چون همیشه ثابت کرد عنوان «یزیدیان زمان» درخور خوی پلید این رژیم کودک کش است؛ پویش سراسری «به کدامین گناه؟» پاسخی به یزیدیان زمان و دفاع از خون شهیده معصومه پنج ساله «آلا عبدالله قدوم»است.

کد مطلب: ۱۲۹۹۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پویش سراسری «به کدامین گناه؟» پاسخی به رژیم غاصب صهیونیستی است

امام حسین با شهادتش، پیام بزرگی را به جهانیان مخابره کرد؛ اینکه مرگ با عزت به از زندگی با ذلت است؛ جماعتی که تا دیروز خود را طالب او می‌خواندند و امروز بر سر پیکر‌ زخمی و بی‌جانش هلهله و پایکوبی می‌کنند و در ازای بریدن سرش، لعل و الماس و زمرد طلب می‌کنند؛ گل‌هایش را یکی یکی در مقابل چشمانش پرپر می‌کنند و اهل بیتش را به اسیری می‌برند. آری! این است بهای سنگینی که خون خدا برای اصلاح امت جدش پرداخت.

امروز رژیم غاصب صهیونیستی با کشتار خونین و بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه در ایام سوگواره عزاداری سید و سالار شهیدان، ثابت کرد عنوان «یزیدیان زمان» درخور روح پلید این رژیم کودک‌کش است.

میان یزیدیان با رژیم جنایتگر اسرائیل چه فرقی است، در حالی که هر دو با خوی جاهلی و دنیاطلبی خود، ابایی از کشتار کودکان و زنان مظلوم و بی دفاع ندارند و شیرمردانشان را ناجوانمردانه به مذبح می‌کشانند.

تنها یک تفاوت میان آنان است؛ اینکه یزیدیان زمان در عصر و دنیای مدرن، دست به جنایات خونین می‌زنند؛ در دنیایی انسان‌ها را به کام مرگ می‌کشانند که در آن مدعیان حقوق بشر که دین خود را انسانیت می‌دانند کم نیستند‌. در دنیایی کشتار می‌کنند که مردمانش خود را اهالی علم نوین می‌خوانند و کشتار انسان‌های بی‌گناه را حیوان‌صفتی و خلاف انسانیت می‌شمارند.

امروز در آستانه عاشورای حسینی که مصادف با روز خبرنگار نیز است، ما علمداران عرصه آگاهی‌بخشی، ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه و پیوستن به پویش سراسری«به کدامین گناه؟»، در دفاع از شهیده معصومه پنج ساله «آلا عبدالله قدوم»، عهد می‌بندیم که بیانمان تا همیشه در مصاف باطل خواهد بود و قلممان نخواهد نگاشت مگر برای بیان حق و حقیقت‌ و سکوت بنگاه‌های خبری را خواهیم شکست.

دانش‌آموز خبرنگار*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار