برپایی خیمه سازمان دانش‌آموزی در تربت‌جام

تربت‌جام (پانا) - خیمه سازمان دانش‌آموزی در دهه اول محرم در شهرستان تربت‌جام توسط نماینده سازمان دانش‌آموزی در استان خراسان‌رضوی برپا شد.

کد مطلب: ۱۲۹۹۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی خیمه سازمان دانش‌آموزی در تربت‌جام

خیمه سازمان دانش آموزی توسط نوجوانان پیشتاز و نماینده قطب سه شهرستان خراسان رضوی در سازمان دانش آموزی در تربت جام برگزار شد.

محمد غفاریان طوسی، نماینده قطب سه شهرستان خراسان رضوی در سازمان دانش آموزی گفت: گروه پیشوایان حضرت قاسم در پنج شب دوم دهه اول محرم الحرام با کمک آموزش و پرورش تربت جام و البته همت دانش آموزان توانستند خیمه عزا برای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) برپا کنند و چای عراقی در میان مردم پخش کنند.

وی افزود: در اکثر خیمه ها بزرگترها، بانی خیمه ها هستند و آن را مدیریت می‌کنند و برگزاری خیمه توسط چند نوجوان باعث هدایت دیگر نوجوانان به راه امام حسین می‌شود. بنابراین هدف اصلی سازمان دانش آموزی نیز هدایت دانش آموزان به راه درست و نیک است و چه راهی بهتر و نیکوتر از راه امام حسین (ع).

محمد غفاریان طوسی در پایان افزود: تفاوت دانش آموز پیشتاز و معمولی، حضور فعالانه در مراسمات مذهبی و سیاسی است. برای همین از همه پیشتازان کشورم تقاضا می‌کنم از فرصت بزرگ محرم نهایت بهره را ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار