پخت ۷۲ دیگ غذای نذری و توزیع میان مناطق کم برخورداراهواز

اهواز (پانا)- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان گفت هم‌زمان با تاسوعا و عاشورا ۷۲ دیگ غذای نذری به نیابت از شهدای کربلا پخت و میان نیازمندان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۹۹۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پخت ۷۲ دیگ غذای نذری و توزیع میان مناطق کم برخورداراهواز

جمال شیبه با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام حسین (ع) تاسوعا و عاشورای حسینی بیان کرد: این غذاهای نذری در قالب پویش اطعام حسینی با مشارکت خیران، مردم نیکوکار، دانشجویان و دانش آموزان تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.
مدیرکل امداد امام خمینی (ره) استان افزود: تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.
وی افزود: این آشپزخانه با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب طرح اطعام و احسان حسینی ، کانون فرهنگی تربیتی شهید سید حمید تقوی فر کمیته امداد کارون و حوزه علمیه امیر المومنین (ع) فعالیت و به مردم نیازمند منطقه ارائه خدمت می کند.
شیبه با اشاره به تداوم پویش اطعام حسینی تا پایان ماه محرم و صفر گفت: اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان با مشارکت مساجد، دفاتر ائمه جماعات، مراکز نیکوکاری و کمک‌های مردم خیر استان اجرا می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: مردم نیکوکار می توانند از طریق، شماره گیری کد دستوری #۱*۰۶۱*۸۸۷۷* و همچنین سایت www.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کرده و ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار