حسین‌زهی در گفت‌وگو با پانا؛

آینده‌سازان ایران باید از طریق سازمان دانش‌آموزی در مسیر تربیت درست قرار گیرند

سازمان دانش‌آموزی پناه همه دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان است/ جایگاه و نقش سازمان دانش‌آموزی باید درک و حمایت مادی و معنوی شود/ باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سازمان دانش‌آموزی بیشتر استفاده شود

تهران (پانا) - نماینده مردم خاش و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت درک ‌جایگاه و نقش سازمان‌ دانش‌آموزی و حمایت از این سازمان، تصریح کرد نخبگان و آینده‌سازان ایران باید از طریق سازمان دانش‌آموزی در مسیر تربیت درست قرار گیرند.

کد مطلب: ۱۲۹۹۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آینده‌سازان ایران باید از طریق سازمان دانش‌آموزی در مسیر تربیت درست قرار گیرند

اسماعیل حسین‌زهی در گفت‌وگو با پانا درباره نقش سازمان دانش‌آموزی در مهارت‌پروری دانش‌آموزان اظهار داشت: «‌پایه هر دانشی از دوران دانش‌آموزی شروع می‌شود. امسال هم که سال دانش‌بنیان نام‌گذاری شده است، بهتر است این موضوع در دل مدارس نهادینه شود.»

وی ادامه داد: «‌سازمان دانش‌آموزی از زمانی که احیا شده، به‌خوبی عمل کرده و می‌تواند این موضوع را اجرایی کند. این مهم نیازمند این است که وزارت آموزش و پرورش و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری طی تفاهم‌نامه‌ای از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این سازمان بیشتر استفاده کنند و نخبگان و آینده‌سازان کشور از طریق این سازمان در مسیر تربیت درست قرار گیرند و آموزش‌های لازم در حوزه دانش‌بنیان به آن‌ها ارائه شود.»

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: «‌سازمان دانش‌آموزی پناه همه دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان است و در این زمینه برنامه‌ریزی درست را هم باید برای دانش‌آموزان داشته باشد. نکته مهم این است که باید سازمان دانش‌آموزی از نظر مالی و معنوی حمایت شود.»

نماینده مردم خاش در خانه ملت خاطرنشان کرد: «امور سازمان دانش‌آموزی از سوی خود دانش‌آموزان اداره می‌شود و نیاز هست تا وزارت آموزش و پرورش و معاونان وزیر و سایر مجموعه‌های آموزش و پرورش اهمیت جایگاه و نقش این سازمان را درک و حمایت کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار