یک استاد دانشگاه:

گره عاشورا را باید در غدیر پیدا کرد

نور (پانا) - یک استاد دانشگاه گفت دشمن با تمام توان کامل به میدان آمد و در زمان پیامبر(ص) کسانی که در جنگ بدر در کنار پیامبر جنگیدند و از مجاهدان و پیشگامان بودند به حضرت علی (ع) پشت کردند.

کد مطلب: ۱۲۹۹۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
گره عاشورا را باید در غدیر پیدا کرد

منصوره معصومی اصل در مراسم شیرخواران شهرستان نور با اشاره به اینکه تمام روزها عاشورا است، اظهارکرد: گره عاشورا را باید در غدیر پیدا کرد و پیامبر (ص) در غدیر و گرمای سوزان عربستان، علی (ع) را به امامت معرفی کرد اما پس از ۷۰ روز مردم از بیعت خود برگشتند.
وی با اشاره به شیعه انگلیسی که از انگلستان مکار ضد شیعه تغذیه می‌شود، افزود: دشمن با تمام توان کامل به میدان آمد و در زمان پیامبر(ص) کسانی که در جنگ بدر در کنار پیامبر جنگیدند و از مجاهدان و پیشگامان بودند به حضرت علی (ع) پشت کردند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه امروز باید به سوالات نسل جوان پاسخ دهیم، خاطرنشان کرد: انقلابی بودیم مهم نیست بلکه در این زمان با ولی فقیه ماندن مهم است همانطور که علامه حسن زاده آملی بیان کرد گوش من به دهان رهبری است که گوشش به دهان امام زمان است.
معصومی اصل با اشاره به آیه قرآن اضافه‌کرد: سرنوشت مردم یک قوم، به دست خودشان رقم می‌خورد پس کمی بیندیشیم که رهبر انقلاب در انتخابات گذشته چه ملاک‌هایی را عنوان کرد و ما چگونه عمل کردیم.

وی با اشاره به ۲۵ سال خانه نشینی علی (ع)بیان کرد: پشتوانه فکری حجاب قران است و اجرای حکومت و فرامین الهی ناظر می‌خواهد کسی که مجری خوب قانون باشد، همانطور که خانه بدون پدر و مادر ناظر و مدرسه بدون ناظم اداره نمی شود.
وی گفت: حضرت زینب (س) با همه عشق و محبتی که به برادرش امام حسین (ع) داشت اما در کربلا با همه مصیبت‌ها صحنه را مدیریت کرد.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: بانوان به همسران و فرزندان و سبک زندگی خود بنگریم و هر کسی خودش را پیدا کند که چه اندازه انحراف دینی در زندگی و سبک دینداری رخ داده است.
معصومی اصل با اشاره به کشف حجاب‌ها و هجمه به موضوع زن، دختر و انحراف‌ها افزود: ما عادت کردیم به تحریف اعتقادی در عصر تکنولوژی و اگر حرکت نکنیم همین زمان حسین (ع) در حال سربریده شدن است.
دانش‌آموز خبرنگار: دانیال عسگر شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار