علیرضا کریمیان:

تبیین شخصیت الگویی حضرت قاسم (ع) با برگزاری سوگواره احلی من العسل

تهران (پانا) - همزمان با سراسرکشور درششمین روز از ماه محرم، دهمین سوگواره «احلی من العسل» برگزار شد و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران این سوگواره را در راستای تبیین شخصیت الگویی حضرت قاسم (ع) دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۸۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تبیین شخصیت الگویی حضرت قاسم (ع) با برگزاری سوگواره احلی من العسل

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، همزمان با سراسر کشور در ششمین روز از ماه محرم دهمین سوگواره «احلی من العسل» باحضور علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و با محوریت دانش آموزان نوجوان در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

این مراسم معنوی با حضور پرشور جوانان و نوجوانان تهرانی با هدف تقویت باورهای دینی، تبیین اهداف قیام عاشورا و معرفی نقش الگویی شهدای نوجوان دشت کربلا به ویژه حضرت قاسم بن الحسن(ع)به صورت همزمان با سراسرکشور در ماه محرم برگزار شد.

علیرضا کریمیان در این مراسم اظهار کرد: برای تعمیق و ارتقای فرهنگ عاشورایی بین دانش آموزان این مراسم همه ساله برگزار می شود. امیدواریم بوسیله این مراسم ها، تولیدات فرهنگی و برنامه های فرهنگی بتوانیم شخصیت ارزشمند حضرت قاسم ابن الحسن (ع) رابه عنوان یک الگو برای نوجوانان و جوانان دانش آموز بیشتر از قبل تبیین کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار