همزمان با سراسر کشور تجمع دانش‌آموزی «احلی من العسل» در کازرون برگزار شد

کازرون (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون گفت همزمان با سراسر کشور تجمع دانش‌آموزی «احلی من العسل» با حضور نوجوانان عاشورایی در روز ششم محرم الحرام که منتسب به حضرت قاسم ابن الحسن(ع) است در مکتب الزهرا(س) کازرون برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با سراسر کشور تجمع دانش‌آموزی «احلی من العسل» در کازرون برگزار شد

هادی زال زاده عنوان کرد: تجمع دانش‌آموزی «احلی من العسل» درس گرفتن از زندگینامه شهید نوجوان عاشورا است.
وی با اشاره به اینکه واقعه عاشورا درس بزرگ ولایت‌پذیری است، اظهار کرد: نوجوانان باید زندگینامه شهید کربلا را بخوانند تا درس ایثار، ولایت‌پذیری و استقامت را فراگیرند.
زال زاده مهمترین اهداف برگزاری این همایش را ترویج روحیه استکبارستیزی در جوانان و نوجوانان و نهادینه سازی فرهنگ ولایت مداری عنوان کرد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون ادامه داد: دامنه نهضت عاشورا پس از گذشت بیش از هزار سال هنوز در کل دنیا گسترده است و ما باید با الگوگرفتن از عاشورا و زندگینامه شهیدانِ این واقعه درس ولایت‌پذیری، معرفت و پایداری در دین، استقامت و ایثار را بیاموزیم.
در این تجمع که با حضور امام جمعه، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون برگزار شد، دانش آموزان به قرائت زیارت عاشورا، عزاداری، سینه‌زنی و ذکر اهل‌بیت (ع) پرداختند و حجت الاسلام و المسلمین سجاد شریفی طی صحبت‌های کوتاهی به تبیین جمله احلی من العسل پرداخت.

دانش آموز خبرنگار: آرش خضری مطلق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار