تقدیر از دانش‌آموز رتبه ۲ گروه زبان خارجی کنکور سراسری ۱۴۰۱

مشهد (پانا) - با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ به همراه معاون آموزش متوسطه، مدیر دبیرستان شهید هاشمی نژاد۳ و چند نفر از همکاران این آموزشگاه، با حضور در منزل امیرحسین کیوانی، رتبه ۲ کنکور سراسری زبان خارجی، کسب این موفقیت ارزنده را به این دانش‌آموز کوشا و خانواده ایشان تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۲۹۸۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دانش‌آموز رتبه ۲ گروه زبان خارجی کنکور سراسری ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، رمضانعلی مسعودی نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ در این دیدار صمیمانه ضمن تسیلت ایام محرم، از تلاش و پشتکار این دانش آموز تقدیر کرد و از این موفقیت چشمگیر ابراز خرسندی کرد.

مسعودی نژاد با تاکید بر علم آموزی دانش آموزان همراه با اندیشه ورزی و تربیت دینی و اسلامی، نقش خانواده و مدرسه را در تحقق این امر مهم و ضروری بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: تلفیق تخصص و تعهد در کنار هم می تواند منجر به تربیت بزرگانی چون شهید چمران و شهدای هسته ای شود که هم در زمینه علمی و هم در ابعاد مختلف انسانی منشا خیر و اثر در جامعه باشند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: در سال های آتی علاوه بر استمرار این موفقیت ها شاهد شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر فرزندان این ناحیه باشیم.

شایان ذکر است امیرحسین کیوانی، دانش آموز دبیرستان شهید هاشمی نژاد ۳ آموزش و پرورش ناحیه ۶ بوده و پدر و مادر این دانش آموز از همکاران فرهنگی ناحیه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار