فرمانده نیروی انتظامی بهارستان خبر داد:

دستگیری عوامل حمله به شیرینی‌فروشی در محله قلعه‌میر

بهارستان (پانا) - فرمانده انتظامی بهارستان از مردم خواست تا در صورت بروز هرگونه مشکل و اختلافی آن را از سوی مراجع رسمی و قانونی حل کنند تا حوادث جبران‌ناپذیر اتفاق نیفتد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عوامل حمله به شیرینی‌فروشی در محله قلعه‌میر

محمدرضا علیزاده فرماده انتظامی شهرستان بهارستان در نشست خبری با خبرنگاران ضمن اشاره به عملکرد موفق مجموعه نیروی انتظامی بهارستان گفت: در سال جاری با تلاش‌های شبانه روزی و برخورد قاطع مجموعه نیروی‌انتظامی با اراذل واوباش در سال جاری شاهد کاهش چشمگیر نزاع‌های دسته جمعی در بهارستان بودیم به طوری که در سه ماهه ابتدای سال جاری حتی یک مورد نزاع دسته جمعی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: افزایش هزینه‌های زندگی،مشکلات اقتصادی و بیکاری ازعوامل شکل‌گیری بزهکاری اجتماعی از جمله سرقت است که در این حوزه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده از سوی نیروی انتظامی بهارستان و همکاری خوب مردم در پیشگیری از سرقت، در چهار ماهه ابتدای سال 4 درصد کاهش سرقت و 8 درصد افزایش کشف و 28 درصد افزایش دستگیری که این نشان از تلاش‌های مستمر مجموعه نیروی انتظامی بهارستان دارد.

علیزاده ادامه داد: یکی از عمده سرقت‌هایی که در سطح شهر صورت می‌گیرد و موجوب نارضایتی شهروندان می‌شود موبایل قاپی است که با راه‌اندازی دایره ویژه موبایل قاپی 23 درصد کاهش سرقت موبایل در چهار ماه ابتدا سال داشته‌ایم.اکثر مردم بر این باوراند که موبایل سرقت رفته دیگر پیدا نخواهد شد از شکایت و پیگیری صرف نظر می‌کنند که این یک باور غلط است چرا که اکثر سرقت‌ها کشف و مالباختگان به مال خود خواهند رسید.

رئیس پلیس بهارستان اضافه کرد: یکی از دلایل افزایش سرقت خودرو در بهارستان نبود پارکینگ است که در این رابطه و در چهارماه سال جاری 359 مورد خودرو سرقتی کشف شد و در حوزه سرقت منزل 330فقره کشف و 161 سارق دستگیر شدند.

علیزاده با اشاره به ساماندهی ضایعاتی‌ها بهارستان گفت: یکی از دلایلی که ما در سال‌های گذشته شاهد افزایش سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و برق بودیم عدم ساماندهی مراکز خرید ضایعات بود که ما با ساماندهی این اماکن سرقت‌ها در این حوزه را از 356 سرقت به 73 مورد کاهش پیدا کرده است.

رئیس پلیس شهرستان بهارستان در حوزه مواد مخدر گفت: در چهار ماه ابتدا سال 173 کیلو انواع موادمخدر کشف و 497 خورده فروش و 8 نفرقاچاقچی دستگیر و 2 کارگاه تولید مواد مخدر کشف شد و 735 معتاد متجاهر از سطح شهرستان جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی بهارستان تشریح کرد: با توجه به رسانه‌ای شدند حمله‌ی چند نفر اراذل واوباش به یک شیرینی فروشی در محله‌ی قلعه‌میر نیروی‌انتظامی سریعا وارد عمل شده و این افراد که 4 نفر بودند دستگیر کرد و بعد از تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که علت درگیری آنان بر سر جای پارک بوده است. او از شهروندان خواست تا درصورت بروز هرگونه مشکل و اختلافی نیروی انتظامی را در جریان موضوع قرار دهند و از اقدامات خودسرانه جلوگیری کنند چو ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار