خواسته مشترک دانش آموزان شرکت کننده در اردوی عشایر زیارت مجدد حرم مطهر امام رضا (ع) بود

اصفهان) پانا) _دانش آموز اصفهانی شرکت کننده در اردوی عشایرگفت خواسته مشترک دانش آموزان شرکت کننده در اردوی عشایر سفرمجدد به مشهد و زیارت امام رضا (ع) بود.

کد مطلب: ۱۲۹۸۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
خواسته مشترک دانش آموزان شرکت کننده در اردوی عشایر  زیارت مجدد حرم مطهر امام رضا (ع) بود

پریسا عرب مختاری دانش آموز اصفهانی در مورد حضور در اردوی عشایر در گفت و گو با پانا گفت: در بیست و سومین روز از خرداد ماه 1401 در اداره آموزش و پرورش جرقویه سفلی جلسه هماهنگی اردوی دانش آموزی مدارس عشایری برگزارشد و توضیحات لازمه به سرپرستان و دانش آموزان ارائه گردید .

وی تاکید کرد: در دیدار اول یک فضای سردی در بین ما حاکم بود.
در طول مسیر رفتن به سمت مشهد به فکر زیارت حرم مطهر رضوی بودم. با وجود دوری از خانواده و سختی‌ها صبر و تحمل را پیشه کردیم.

عرب مختاری ادامه داد: رخدادهای تجربه شده در اردوگاه در زمان رسیدن به خوابگاه کمی فضا به سمت دوستی روانه شده بود. برگزاری مراسمات از جمله مراسم استقبال ، افتتاحیه ،برگزاری کلاس‌هایی در رابطه با آموزش هدایت تحصیلی برای دانش آموزان متوسطه اول ، کلاس مشاوره و سواد رسانه ای برای دانش آموزان متوسطه دوم و نیز از همه مهمتر کلاس خبرنگاری که شامل متوسطه اول و دوم می شد. تمامی این کلاس ها به خوبی برگزار شد و مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت ، هر کدامیک از این کلاس ها هرچند که در مدت زمان کمی برگزار شد اما سرشار از مطالب مفید بود که تمامی دانش آموزان شرکت کننده در این اردو بهره کافی را بردند و به طور کامل از این کلاسها رضایت داشتند .

وی تصریح کرد: دانش آموزان برای رفتن به زیارت خود را به خوبی آماده کرده بودند و برای رفتن به حرم لحظه شماری می کردند .
زمانی که به حرم مطهر رسیدیم هرکسی مبهوت بود و با خواندن دعای اذن دخول به داخل صحن و سرا روانه شدیم ، حس و حال دانش آموزان حاضر در جمع قابل توصیف نیست.
این دانش آموز در مورد حس اولین زیارتش گفت: وصف آن کار سختی است زیرا هرچه بگویم باز هم کم است، زیارت به نیت امام الزمان (عج) ، سید و سالار شهیدان ، امام شهدا ، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و شهدای اسلام حس عجیبی دارد که برخی دانش آموزان از آن بهره بردند .
عرب مختاری تاکید کرد: در روز آخری که به حرم مشرف شدیم هرکس با امام خود عهدی می بست و همه یک خواسته مشترک داشتند و مکرر این خواسته را بیان می‌کردند که آقا مرا بطلب که بار دگر به مشهد بیایم.

وی افزود: در کنار همدیگر به تجربه هایمان افزوده می شد، خصوصا در کنار مربیان و سرپرستان که همراه ما در این اردو بودندو از بودن در کنار آنها تجربه های فراوانی کسب کردیم و از اخلاق مسئولین ، مربیان و سرپرستان حاضر در اردو درس های زیادی از جمله آن نظم ، صبر و تحمل را یا گرفتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار