ضرورت ارائه گزارشی از پروژه‌‌های نیمه‌ تمام شهر تهران در شورای شهر

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه وضعیت HSE شهر تهران نیاز به بازنگری، برنامه‌ریزی و توجه جدی دارد از شهرداری تهران خواست در این خصوص اقدام عاجل انجام دهد و اگر نیاز است لایحه‌ای را به شورای شهر ارسال کند تا شورا در این زمینه کمک لازم را انجام دهد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ارائه گزارشی از پروژه‌‌های نیمه‌ تمام شهر تهران در شورای شهر

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و‌خدمات شهری روز سه شنبه در جریان هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در زمان ارائه تذکر خود از نیروهای آتش نشانی و همه نیروهای که در سیل امامزاده داوود حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد.

وی با تاکید بر ضرورت پیشگیری قبل از وقوع حادثه، عنوان کرد: امیدوارم مجموعه دولت و همه مجموعه هایی که در کار اجرا ورود دارند از این حوادث تجربه کافی را به دست آورده باشند و قبل از حادثه به موضوع پیشگیری توجه کنند.

پیرهادی با بیان این موضوع که اگر کشته شدگان سیل و حوادث اخیر از عزیزان و نزدیکان یک مسئول باشند آن مسئول چه حالی خواهد داشت، عنوان کرد؛ اگر اینگونه بیاندیشیم که تمام افراد از نزدیکان ما هستند حتماً به موضوع پیشگیری توجه بیشتری خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه وضعیت HSE شهر تهران نیاز به بازنگری، برنامه ریزی و توجه جدی دارد از شهرداری تهران خواست در این خصوص اقدام عاجل انجام دهد و اگر نیاز است لایحه ای را به شورای شهر ارسال کند تا شورا در این زمینه کمک لازم را انجام دهد.

پیرهادی در ادامه تذکر خود به وضعیت پروژه‌های نیمه تمام شهر تهران اشاره کرد و گفت: برخی پروژه های شهر تهران کمتر از ۱۰ درصد باقی مانده است و این در حالی است که بسیاری از این پروژه ها در زمان مدیریت محمد باقر قالیباف انجام شده بود و در سال های گذشته باقی مانده است.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مدیریت شهری جدید انتظار داشتیم که این پروژه ها به اتمام برسد اما این اتفاق نیفتاد.

وی با اشاره به تذکر خود مبنی بر ضرورت تکمیل پروژه مجموعه ورزشی شهید باکری افزود: این مجموعه از جمله پروژه هایی است که درصد بالایی از آن انجام شده و فقط انجام سیستم گرمایشی، سرمایشی و چمن آن باقی مانده است.

وی خواستار ارائه گزارشی از سوی نماینده شهرداری تهران درباره پروژه‌های نیمه تمام شهر تهران شد.

پیرهادی همچنین از کار خلاقانه و هوشمندانه سازمان زیباسازی شهرداری تهران در خصوص کار هنری حجمی تشکر کرده و اظهار داشت: ۵۰۰ هنرمند در میدان هفت تیر اثرات حجمی خود را با موضوع های مذهبی، محرم و عاشورا خلق کردند و در معرض دید شهروندان قرار دادند.

وی گفت: کار خلاقانه سازمان زیباسازی این بود که به جای خرید آثار حجمی از هنرمندان دعوت کرد تا اثر خود را در معرض دید عموم خلق کنند.

به گفته پیرهادی این فعالیت از سوی شهروندان با استقبال روبرو شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار