واکنش شورای شهر تهران به قطع 12 درخت در خیابان ولیعصر

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به قطع ۱۲ اصله درخت در خیابان ولیعصر، نبش خیابان محمودی تذکر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
واکنش شورای شهر تهران به قطع 12 درخت در خیابان ولیعصر

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به قطع ۱۲ اصله درخت در خیابان ولیعصر، نبش خیابان محمودی تذکر داد.

وی افزود: با توجه به قدمت و شرایط خاص خیابان ولیعصر که یکی از طولانی ترین و قدیمی ترین خیابانهای خاورمیانه است و دارای جاذبه های طبیعی و بصری خاصی است باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

پیرهادی ادامه داد: مردم تهران خاطرات خوبی در این خیابان از میدان راه آهن تا میدان تجریش دارند و باید به این خیابان توجه شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهرداری تهران تمامی تلاش را نسبت به حفظ این خیابان و نسبت به اقدامات قانونی و بررسی توسط موسسات ذی صلاح و پیداکردن دلیل علت خشک شدن درختان انجام دهد.

وی ادامه داد: البته سازمان بوستان ها، موضوع را پیگیری کرده و اقدامات حقوقی و قانونی در دست اقدام دارد.

پیرهادی از شهرداری‌ تهران خواست تا در این خصوص گزارش ارایه کند و موضوع را از طریق مرجع قضایی پیگیری و جرائم لازم در ماده ۷ اجرا شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر درختان توسط اشخاصی خشک شده اند باید از طریق دادگستری و قوه قضاییه پی‌گیری شود تا دیگر برخی افراد سودجو در شهر تهران این کار را انجام ندهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار