هیئت رئیسه فدراسیون مخالف بازگشت باقری

تهران (پانا) - پس از حواشی به وجود آمده و دودستگی ملی‌پوشان، دراگان اسکوچیچ احساس نیاز کرد که دوباره کریم باقری را به تیم ملی اضافه کند.

کد مطلب: ۱۲۹۸۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
هیئت رئیسه فدراسیون مخالف بازگشت باقری

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال به تازگی در مورد همکاری اسکوچیچ و کریم باقری گفته است که اگر او در باشگاه بماند منع دارد! این در حالی است که به تازگی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که دوست دارد دوباره با کریم باقری در تیم ایران همکاری کند.

ماجرای علاقه اسکوچیچ به همکاری با کریم باقری به اسفندماه سال ۱۳۹۹ بر می‌گردد. دراگان اسکوچیچ در حال تکمیل کادرفنی تیم ملی بود و در کنار داشتن دو دستیار خارجی، دو دستیار ایرانی را هم برای تیمش در نظر گرفته که کریم باقری یکی از آنها شد تا به عنوان مربی ایرانی در تیم ملی ایران مشغول به کار شود.

این موضوع قبل از اینکه از سوی فدراسیون اعلام شود، توسط مدیرعامل پرسپولیس و خود آقا کریم اعلام شد تا شایعاتی درباره جدایی او از پرسپولیس و نحوه حضورش در تیم ملی اعلام شود. با اینکه کریم مربی تیم ملی شد اما از پرسپولیس جدا نشد و این یک خبر مهم برای هواداران پرسپولیس بود.

بعد از پافشاری دراگان اسکوچیچ بر حضور این مربی در تیم ملی و اعلام نیاز به او، باقری صحبتی با یحیی گل محمدی، این باشگاه و فدراسیون فوتبال داشت و در نهایت طرفین به توافق رسیدند که او در زمان مسابقات باشگاهی در پرسپولیس و در زمان بازی‌های ملی در تیم ملی حضور داشته باشد تا هر دو طرف از حضورش بهره مند شوند.

کریم باقری به عنوان یک مربی جوان که از نظر بدنی در شرایط بسیار ایده آلی قرار دارد و در تمرین‌های تیمش همواره پا به پای بازیکنان می‌دود و فوتبال بازی می‌کند، یک لیدر خوب برای هر تیمی‌محسوب می‌شود و در این سال‌ها برانکو، کالدرون و گل محمدی به خوبی از این اتفاق استفاده کردند.

در واقع کریم باقری از زمان بازیگری تا دوره کنونی که مربی پرسپولیس است، همواره در این تیم حضور داشته است و فضا و جو حاکم بر این تیم را به خوبی می‌شناسد. او شخصیتی جنجالی ندارد و سعی می‌کند مسائل را از طریق راه‌های رسمی‌یعنی مدیرعامل و سرپرست تیم برطرف کند و اهل جار وجنجال در تیم نیست.

هرچند او حضور نصفه و نیمه‌ای در تیم ملی داشت اما اسکوچیچ راضی بود. کریم باقری داعیه سرمربیگری هم نداشت و این او را نزد سرمربی کروات محبوب تر کرد اما هیئت رئیسه با حضور کریم باقری مخالف بود. چرا؟

با این حال، بعد از انتشار اعداد و ارقام دریافتی رفقای رییس و اعضای فدراسیون فوتبال و تیم ملی در دوران ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم، شائبه دریافت دستمزد ۱۰۰ میلیون تومانی برای هر مسابقه از سوی کریم باقری مطرح شد که برای برخی غیر قابل پذیرش بود.

هیئت رئیسه با ادامه فعالیت همزمان کریم باقری در تیم ملی و پرسپولیس مخالف بود و این مخالفت از طریق حمید استیلی اعلام شد که او باید بین پرسپولیس و تیم ملی یکی را انتخاب کند که ترجیح او اولی بود! حالا پس از حواشی به وجود آمده و دودستگی ملی پوشان، دراگان اسکوچیچ احساس نیاز کرد که دوباره کریم باقری را به تیم اضافه کند تا نظم و انضباط در هنگام اردوها را به خاطر شخصیت کاریزماتیک خود برقرار کند.

با این وجود هیئت رئیسه باز هم مخالف بازگشت کریم باقری یا دو شغله بودن اوست!

شنیدیم بهانه دو شغله بودن است اما یک فرد با نفوذ روی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، مخالف شدید بازگشت آقا کریم به تیم ملی است و بعید است او اجازه دهد باقری دوباره همکار اسکوچیچ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار