معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان منصوب شد

هرمزگان(پانا)-مراسم تکریم و معارفه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان بعد از ظهر امروز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، معاونین و کارشناسان و روسای ادارات اداره کل آموزش و پرورش و برخی مدیران و معاونین آموزش و پرورش مناطق در سالن کنفرانس معاونت پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان منصوب شد

محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با صدور حکمی محمود غیبی را به سمت سرپرستی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان منصوب و از زحمات و تلاشهای چندین ساله احمد مهرانی در این حوزه که به افتخار بازنشستگی نائل گردید صمیمانه تشکر و قدر دانی کرد.

در حکم انتصاب محمود غیبی آمده است:

جناب آقای محمود غیبی

با سلام و احترام

با توجه به تعهد ، تجارب ارزنده و شایستگی جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی این اداره کل منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و پیگیری سیاست های دولت مردمی و ریاست جمهور محترم، با سرلوحه قراردادن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای جلب همکاری اعضای شورای معاونان، مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق تابعه و تحقق برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی این اداره کل موفق و موید باشید.

محمد قویدل

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار