پیش‌تولید فیلم سینمایی «نمایش کودکانه به سبک ایتالیایی» به تست گریم بازیگران کودک رسید

تهران (پانا) - پیش‌تولید فیلم سینمایی «نمایش کودکانه به سبک ایتالیایی» وارد مرحله تست گریم بازیگران کودک شد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌تولید فیلم سینمایی «نمایش کودکانه به سبک ایتالیایی» به تست گریم بازیگران کودک رسید

این فیلم که به نویسندگی و کارگردانی صالح دلدم و تهیه‌کنندگی محسن محسنی‌نسب خردادماه پروانه ساخت از سازمان سینمایی گرفته، در چند مرحله فراخوان بازیگر کودک، نزدیک به هشت هزار متقاضی داشته که تاکنون؛ شیانا شریعتی، محمد میلانی، نیهاد خردرنجبر، امیرعلی طاهری به عنوان بازیگران کودک به تست گریم رسیده‌اند و انتخاب سایر نقش‌ها ادامه دارد. این فیلم بیش از بیست بازیگر کودک دارد. تست گریم این فیلم توسط راحله نعمت‌زاده طراح چهره‌پردازی پروژه انجام شده و عکس‌های آن را عباس ابهری عکاس پروژه گرفته است.

همچنین بازنویسی نهایی فیلمنامه توسط لاله قهرمانی به پایان نزدیک شده و طراحی بخش‌های انیمیشن توسط گروه پویانمایی پروژه با مدیریت تولید و نظارت مهدی کارآمد تبریزی شروع شده است.

این فیلم در ژانر فانتزی سینمای کودک و محصول مشترک سینمای ایران و ایتالیا است و پخش اروپای آن‌ را کمپانی فیلمار میلان ایتالیا برعهده دارد.

علیرغم شعارهای حمایت از سینمای کودک، محصول مشترک و دیپلماسی فرهنگی و فرهنگسازی برای فرزندآوری و جوانی جمعیت، تاکنون هیچ‌‌کدام از نهادهای فرهنگی و سینمایی از جمله بنیاد سینمایی فارابی، حمایتی از تولید فیلم "نمایش کودکانه به سبک ایتالیایی" به عمل نیاورده‌اند و تولید این اثر با سرمایه بخش خصوصی سازندگان این فیلم به پیش می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار