جشنواره دختران آفتاب در نیشابور

نیشابور (پانا) - جشنواره دختران آفتاب دبیرستان پیرایش با هدف تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان در این مدرسه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۷۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره دختران آفتاب در نیشابور

مهناز عمرانی، معاون آموزشی دبیرستان دخترانه پیرایش نیشابور گفت: این طرح به مدت چهار سال در دبیرستان پیرایش برگزار شده که در سال گذشته در جشنواره تجربیات برتر مدیران و معاونین موفق به کسب رتبه اول کشور شد.

وی افزود: جشنواره دختران آفتاب، در واقع اختتامیه پوشه توانمندی‌های من، با هدف تربیت تمام ساحتی است، چرا که فقط کتاب، درس و آموزش منشأ تعلیم و تربیت نیستند و می بایستی از سایر محیط های آموزشی نیز برای تربیت و توانمندسازی دانش آموزان استفاده کرد.

عمرانی بیان کرد: در این طرح امتیازدهی فعالیت های مختلف دانش آموزان در طی سال تحصیلی بررسی و سنجیده می شود و در مرحله آخر، ۱۰ درصد کل دانش آموزانی که در این طرح شرکت داشته اند، به جشنواره دختران آفتاب دعوت شده و بر سکوی افتخار می ایستند. همچنین در این جشنواره از دختران شایسته اخلاق نیز تقدیر صورت می گیرد.

معاون آموزشی دبیرستان پیرایش در پایان عنوان کرد: جشنواره دختران آفتاب، با هدف تجلیل و تکریم دانش آموزانی که موفق به کسب شاخص های تربیتی تمام ساحتی و اهداف شش گانه آموزش و پرورش شده‌اند، برگزار شده و باعث ترغیب سایر دانش آموزان جهت کسب انواع مهارت های کاربردی، در طول زندگی می شود.

خبرنگار: کیمیا بخت آور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار