رئیس اداره آموزش و پرورش فشافویه:

سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت، سرمایه‌گذاری برای آینده جامعه است

فشافویه (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش فشافویه در آغاز افتتاحیه طرح اردوی جهادگران درمانگر در فشافویه ضمن توجه به اهمیت سلامت دانش‌آموزان گفت سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت، سرمایه‌گذاری برای آینده جامعه است.

کد مطلب: ۱۲۹۷۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت، سرمایه‌گذاری برای آینده جامعه است

سید میثم موسی‌کاظمی، رئیس اداره آموزش و پرورش فشافویه بیان کرد: هدف اصلی و اساسی این اردوی جهادی، محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار و خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان در حوزه سلامت است، زیرا اعتقاد ما این است بعد از نهاد خانواده مهم‌ترین نهادی که در حوزه سلامت دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان ما نقش اصلی و اساسی را بر عهده دارد، آموزش و پرورش و یا به عبارتی مدرسه است.

وی افزود: اگر دانش‌آموزان ما از سلامت برخوردار باشد، فردای این جامعه موجب رشد و ترقی و بالندگی جامعه خواهد شد. در حقیقت سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت، سرمایه‌گذاری برای آینده جامعه است.

رئیس اداره آموزش و پرورش فشافویه با تاکید بر اهمیت جایگاه کار جهادی عنوان کرد: امروز جهادگرانی از حوزه سلامت در این منطقه حضور پیدا می‌کنند و دانش‌آموزان را در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف پزشکی مانند بینایی‌سنجی، بهداشت عمومی، دندانپزشکی و حوزه‌های دیگر معاینه می‌کنند و دانش‌آموزانی که ممکن است برخی از آنها به دلیل فشار اقتصادی، فقر مالی حتی فرصت نکنند که یک بار در سال هم به پزشک مراجعه کنند، ولی با حضور جهادگران شاهد خواهیم بود که این خدمات به صورت رایگان اجرا خواهد شد و در صورت نیاز، دانش‌آموزان به متخصصین مربوطه ارجاع خواهند شد و آنها هم به صورت رایگان و گسترده‌تر انجام خواهند داد.

موسی‌کاظمی ضمن تشکر از جهادگران سلامت از مدیرکل و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران بخاطر توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار از جمله فشافویه تشکر و قدردانی کرد‌.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه سادات حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار