مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان خواستار شد

ایجاد کارگروه‌های پیگیری و حل مطالبات دانش‌آموزی

اهواز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان‌ خوزستان در دیدار با نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی استان و کشور گفت دانش‌آموزان با ایجاد کارگروه  مسائل و مشکلات دانش‌آموزی استان را   شناسایی و راهکارهای حل آنها را به ما منعکس کنند. 

کد مطلب: ۱۲۹۷۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد کارگروه‌های  پیگیری  و حل مطالبات دانش‌آموزی

مسعود حمیدی نژاد در حاشیه این نشست در گفت و گو با پانا ضمن تسلیت ایام محرم بیان کرد: امروز توفیقی دست داد که در خدمت نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش آموزی استان و کشور باشم و از نزدیک در جریان آرا ، تحلیل ها و مطالبات آنها در حوزه دانش آموزی و فرهنگی قرار گرفتیم.

وی در ادامه افزود: همانگونه که مشخص است دانش آموزان با حضور و فعالیت در ساختار و تشکیلات مجلس دانش اموزی ،تمرین دموکراسی را داشته اند و انتظارماهم این است که در این تمرین بتوانند مسائل مشکلات را با تشکیل کارگروه هایی در شهرستان های خودشان و استان ایجاد نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در ادامه تاکید کرد: این کارگروه ها مسائل و مشکلات دانش آموزی استان را شناسایی و راهکارهای حل آنها را به ما منعکس کنند.

حمیدی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله به یاری خدا و در کنار دانش آموزان برای پیشرفت آموزش و پرورش استان تلاش می‌کنیم و مطالبات و مشکلات را با همکاری خود دانش آموزان برطرف خواهیم کرد.

گفتنی است نمایندگان مجلس دانش آموزی استان و کشور پس از دیدار و بحث و تبادل نظر با مدیرکل آموزش و پرورش و سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی برای شرکت در اجلاس اختتامیه دهمین دوره مجلس. دانش اموزی کشور از طریق فرودگاه بین الملی اهواز رهسپار تهران شدند.

شایان ذکر است؛استان خوزستان دارای ۸ کرسی نمایندگی در مجلس دانش آموزی کشور است که ریاست دهمین دوره این مجلس بر عهده محمد مهدی کوراوند دانش آموز خوزستانی بود.

دانش آموز خبرنگار پانا:فاطمه طاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار