رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌‌آموزی در گفت‌وگو با پانا:

آیین اختتامیه دهمین دوره مجلس شورای دانش‌آموزی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌‌آموزی، مهمترین برنامه‌های اختتامیه دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه دهمین دوره مجلس شورای دانش‌آموزی برگزار می‌شود

امیر فقیهی در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: آیین اختتامیه دهمین دوره مجلس دانش‌‌آموزی کشور از عصر نهم مردادماه 1401 در اردوگاه شهید باهنر به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: برنامه اصلی ما در روز دوشنبه دهم مردادماه خواهد بود. به این صورت که کار با حضور دانش‌آموزان در یادمان شهدا آغاز می‌شود و سپس مراسم اختتامیه با حضور مقامات وزارت آموزش و پرورش، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان این دوره از مجلس دانش‌آموزی به کار خود ادامه خواهد داد.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌‌آموزی اضافه کرد: این نشست با ارائه گزارش‌های 5 کمیسیون دانش‌آموزی دختران و 5 کمیسیون دانش‌آموزی پسران همراه خواهد بود.

فقیهی تاکید کرد: این آیین با اهدای لوح و جوایز به کار خود پایان خواهد داد و عصر همان روز چند برنامه اردویی برای دانش‌آموزان حاضر در مراسم اختتامیه در نظر گرفته‌ایم که از آن جمله می‌توان به حضور در باغ‌موزه دفاع مقدس اشاره داشت.

این مدیر فرهنگی در ادامه افزود: روز سه‌شنبه نیز فیلم موقعیت مهدی با حضور کارگردان این فیلم به نمایش گذاشته می‌شود و به این ترتیب مجلس دهم دانش‌آموزی به کار خود پایان دهد.

وی با اشاره به جایگاه مجلس دانش‌آموزی، اظهار داشت: با توجه به اینکه مجلس دانش‌آموزی از منتخبین دانش‌آموزان کل کشور تشکیل شده است، این افراد می‌توانند به عنوان بازوی مشورتی ما در عرصه‌های کلان کشور نقش‌آفرینی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار