معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

سوگواره دانش‌آموزی احلی من العسل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد سوگواره احلی من العسل در روز ششم محرم مصادف با 13 مرداد ماه درحسینیه عاشقان ثارالله یاسوج با حضور باشکوه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۷۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
سوگواره دانش‌آموزی احلی من العسل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

سید بهاء الدین ملک حسینی در جلسه‌ هم‌اندیشی سوگواره احلی من العسل گفت: این سوگواره در راستای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ولایت مداری، معرفی نقش الگویی شهدای نوجوان دشت کربلا به ویژه حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام، همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: فرهنگ عاشورایی و مبارزه با ظلم همیشه یکی از اهداف قیام عاشورا بوده و امروزه این فرهنگ ضرورتش نسبت به سایر زمان‌ها ملموس‌تر است.

ملک حسینی تاکید کرد: شبکه‌های استانی سراسر کشور نیز مراسم‌های استانی را به صورت ویژه پوشش خواهند این مراسم همزمان در سراسر کشور از ساعت ۹ و 30 دقیقه صبح آغاز و تا ساعت ۱۱ ظهر ادامه خواهد داشت.

وی بیان اینکه دبیر و نظارت ستاد دهمین سوگواره احلی من العسل را اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش را به عهده دارد،افزود: سوگواره احلی من العسل یک اتفاق ویژه دانش‌آموزی است که شرکت‌کنندگان تا مداحان همگی دانش‌آموز هستند .

وی بیان کرد: انتظار می رود نهاد‌هایی نظیر شهرداری، سازمان اتوبوس رانی، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره‌کل اوقاف همکاری شایسته‌ای در برگزاری این سوگواره داشته باشند.

در ادامه، هر یک از نمایندگان سازمان‌ها و ارگان‌های حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه برگزاری دهمین سوگواره سراسری احلی من العسل پرداختند.

علاوه بر مدیریت آموزش و پرورش، تشکل‌های دانش‌آموزی که شامل سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی و بسیج دانش آموزی با تمام توان شرایط حضور گسترده دانش آموزان را در این مراسم باشکوه فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار