یکی از داوران صوت و لحن مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور:

رشته‌های قرآنی باید به صورت تخصصی در مدارس تدریس شوند

تبریز (پانا) - یکی از داوران صوت و لحن مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور ضمن تاکید بر ضرورت افزایش رشته‌های این مسابقات، پیشنهاد داد تا رشته‌های قرآنی باید به صورت تخصصی در مدارس نیز تدریس شوند.

کد مطلب: ۱۲۹۷۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رشته‌های قرآنی باید به صورت تخصصی در مدارس تدریس شوند

فاطمه عیدی پور در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور در گفت و گو با پانا گفت: از صبح امروز که مسابقات شروع شده، هیچ مشکلی به وجود نیامده و با توجه به وجود گروه های داوری متعدد مسابقات به صورت روان درحال برگزاری است.

وی افزود: به برکت قرآن و زحمات مسئولین محترم در وزارت آموزش و پرورش و استان آذربایجان شرقی، مسابقات به بهترین شکل خود برگزار می شود و سطح دانش آموزان با این حال که ۲ سال از فضای حقیقی این مسابقات، دور شده بودند با این حال خیلی خوب بودند و کیفیت و آمادگی دانش آموزان بیشتر است و انشاالله شاهد موفقیت های روزافزون این افراد باشیم.

وی ادامه داد: انشاالله که رشته های قرآنی به صورت تخصصی تر در مدارس انجام بگیرد تا دانش آموزان در فضای معنوی قرآن بیشتر حضور داشته باشند و فقط محدود به عده ای خاص نباشد و لذا قرار بر این شده که در سال های بعدی رشته های جدیدی اضافه شده و کیفیت کار نیز افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار