مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش باید مسائل دینی را نیز پیگیر باشد

تبریز(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت فعالیت های معاونت پرورشی و فرهنگی، یه پیگیری مسائل دینی توسط آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش باید مسائل دینی را نیز پیگیر باشد

علیرضا صیادی در آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش سارکوزی دختران سراسر کشور در تبریز، ضمن خوش آمد گویی گفت: بر طبق پژوهش و مقایسه اخیر بنده در رابطه با آموزش و پرورش دوره های قبل با آموزش و پرورش جمهوری اسلامی، مشاهده کرده ام که آموزش و پرورش جمهوری اسلامی، نسیت به دوره های قبلی برتری دارد.

وی با اشاره به موفقیت های کسب شده در توسط آموزش پرورش جمهوری اسلامی گفت: پوشش تحصیلی که در آموزش ابتدایی اتفاق افتاده بهتر از دوره های قبل بوده است و لذا در این بین فعالیت های پرورشی و تربیتی که برگرقته از آرمان های نوین اسلامی است جای خود دارد.

وی افزود: علی رغم وجود برخی آسیب ها و مشکلات، برگزاری جلسات و چنین برنامه های قرآنی فاخر،‌ نشان از تفاوت اصلی آموزش و پرورش چمهوری اسلامی با سایر کشور ها است که دقیقا منطبق با آرمان های اسلامی است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی برنامه گفت: همچنین برنامه های معاونت محترم پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در راستای اجرای احکام الهی و منویات مقام معظم رهبری است و وجودشان برای عمق بخشی به باور های دینی، انقلابی و سبک زندکی دانش آموزان، امری ضروری است و لذا آموزش و پرورش باید مسائل دینی را نیز پیگیر باشد که این امر در سایه اشارات و منویات مقام معظم رهبری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار