رئیس اداره قرآن،عترت و نماز استان خوزستان؛

مسابقات حضوری در جذب دانش‌آموزان به فعالیت‌های قرآنی تاثیر بسزایی دارد

تبریز (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان خوزستان در حاشیه چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور گفت امسال این مسابقات به صورت حضوری برگزار شد و تاثیز بسزایی در جذب دانش‌آموزان به فعالیت‌های قرآنی  دارد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات حضوری در جذب دانش‌آموزان به فعالیت‌های قرآنی تاثیر بسزایی دارد

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان خوزستان در گفت وگو با پانا عنوان کرد: یکی از جذاب ترین برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی، همین مسابقات قرآن، عترت و نماز است که آن شور و اشتیاق خود را خصوصا بعد از کرونا پیدا کرده است.

بلاسم خاطرنشان‌ کرد: دانش آموزان با وقفه ایجاد شده در اجرای این مسابقات، امسال بیشتر قدر این مسابقات را می دانند. مسابقات یک بهره است و هدف غایی فقط قرب الهی است. بوسیله این مسابقات خیلی از دانش آموزان هم در امور فردی و هم در امور اجتماعی ادامه مسیر خودشان را پیدا کرده اند. خیلی از حافظان که در این مسابقات شرکت می کنند، در نهایت حافظ کل قرآن می شوند.

وی با اشاره به اینکه اولین بار است در این مسابقات حضور دارد گفت: اجرای مسابقات بسیار سخت است و اطمینان داریم که دوستان ما در آذربایجان‌شرقی تمام سعی خود را کرده اند تا مسابقات به خوبی برگزار شود.

این مقام مسئول افزود: اکنون در دوران پساکرونا هستیم و سعی بر این داریم که مسابقات به صورت حضوری برگزار شود چون تاثیر اجرای مسابقات حضوری بر روی دانش آموزان و جذب سایر دانش آموزان در رشته های قرآنی قابل مقایسه با مجازی نیست و به همین خاطر تمام سعی ما اجرای مسابقات به صورت حضوری و خصوصا در استان خوزستان به صورت جشنواره ای برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار