مصطفی قنبرپور: پرسپولیس طوفانی وارد لیگ می‌شود این تیم شکست‌ناپذیر و کهکشانی نیست

سرخ‌ها تنها بایک فروارد باور نکردنی می‌شوند

تهران (پانا) - مربی اسبق پرسپولیس گفت اگر پرسپولیس فکر می‌کند با یارگیری خیلی خوبی که داشته می‌تواند راحت قهرمان شود و دیگر تیم‌ها کاری به کار پرسپولیس ندارند سخت در اشتباه است.

کد مطلب: ۱۲۹۶۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مصطفی قنبرپور: پرسپولیس طوفانی وارد لیگ می‌شود این تیم شکست‌ناپذیر و کهکشانی نیست

به گزارش خبرورزشی، مصطفی قنبرپور، بازیکن و مربی اسبق پرسپولیس درباره قرعه کشی این تیم در لیگ برتر و شرایط یارگیری سرخپوشان تهرانی اظهاراتی را مطرح کرد.

نظرتان در رابطه با وضعیت این روزهای پرسپولیس چیست؟

در حال حاضر شرایط به گونه ای است که همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر بیست و دوم با آمادگی خاصی به مسابقات می‌آیند. وضعیت به گونه ای است که مربیان جوان با تجربه‌تر شده‌اند و با شناخت کافی از بازیکنان رقیب وارد تورنمنت جدید می‌شوند. تعدادی برای بقا در جدول برنامه‌ریزی کرده‌اند، تعدادی برای ماندن در میانه‌های جدول برنامه دارند و برخی از حریفان هم نیم‌نگاهی به قهرمانی و بالای جدول دارند.

این وضعیت برای پرسپولیس چطور است؟

قطعاً پرسپولیس که یک تیم مردمی است و طرفدارانش حساسیت خاصی روی آن دارند باید بیشتر در این زمینه تلاش کند.

نظر شما درباره یارگیری پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چیست؟

نفرات خیلی خوب و شاخصی را در خط دفاع و هافبک جذب کرده ایم. افرادی با تجربه ملی و تعدادی از پرسپولیسی‌های سابق که برای تک تک آنها احترام قائل هستیم و امیدواریم بار دیگر در پرسپولیس بدرخشند.

می‌دانید که مردم نسبت به عدم جذب فوروارد نوک معترض هستند؟

این را باید دقیق تر بررسی کرد. ما نمی‌دانیم شرایط در پرسپولیس چطور بوده! ممکن است گل محمدی گزینه‌هایی را به باشگاه داده و باشگاه هم آنها را نتوانسته جذب کند یا ممکن است که کادرفنی هنوز برنامه‌ای برای این موضوع نداشته. اینها همه مانند سوالات پاسخ داده نشده ای است که کسی به طور دقیق از آنها خبر ندارد. ما نمی‌دانیم مشکل از کجاست. باشگاه نتوانسته آنها را بگیرد یا کادر فنی سراغ این موضوع نرفته!

گفته می‌شود دیاباته گزینه حضور در پرسپولیس است؟

از دیاباته بهتر در جمع بازیکنان داخلی مان زیاد داریم. البته گفتن اسم بازیکنان در این شرایط جالب نیست ولی فوتبالیست‌های شاخص داخلی خودمان خیلی بیشتر می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

به طور کلی وضعیت پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

به نظرم یارگیری خوبی داشتیم. نفراتی مثل سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند و پورعلی‌گنجی اینها همه جزو باتجربه‌ها و بازیکنان میدان دیده ایی هستند که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. اما این طور نیست که ما الان فکر کنیم یک تیم کهکشانی داریم و پرسپولیس شکست ناپذیر است. نه! پرسپولیس شکست ناپذیر نیست و به هر حال حریفان هم زحمت کشیده‌اند و یارگیری کرده‌اند و آنها هم با امید و آرزو به لیگ جدید می‌آیند. من فکر می‌کنم پرسپولیس باید با جذب یک مهاجم ششدانگ کار نقل و انتقالاتش را تکمیل کند.

به نظر شما قرعه پرسپولیس در فصل جدید سخت است یا آسان؟

هرچه هست قرعه به نام پرسپولیس به شکلی در آورده شده که باید به نوبت با رقبایش بازی کند. قطعاً شروع مسابقات در هر تورنمنتی بسیار اهمیت دارد.

فکر می‌کنید پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن چطور بازی می‌کند؟

شروع مسابقات خیلی مهم است. بازی در اصفهان همیشه حساسیت خودش را داشته اما سه چهار هفته اول معمولاً تیم‌ها در حال ارزیابی خودشان و رقبای شان هستند. امیدوارم پرسپولیس نتیجه اول را بگیرد تا در ادامه با قدرت در لیگ چه شود. البته نظر من یا بهتر است بگویم حس من این را می‌گوید که پرسپولیس با شروعی طوفانی وارد لیگ بیست ودوم می‌شود.

برگزاری دربی در هفته دوازدهم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این هم با قرعه تعیین شده است! امیدوارم تا آن زمان پرسپولیس نتایج خوبی گرفته باشد و در صدر جدول باشد. در آن صورت با خاطری آسوده تر به مصاف استقلال خواهد رفت.

حرف باقی مانده؟

امیدوارم تیمی را از پرسپولیس در لیگ جدید شاهد باشیم که آرامش را به مردم و هوادارانش هدیه بدهد و در نهایت بتواند بار دیگر افتخارات گذشته اش را تکرار کند. این تنها آرزوی ما برای پرسپولیس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار