رضا عزتی رئیس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی لرستان شد

خرم‌آباد (پانا) - شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی لرستان در حکمی از سوی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، رضا عزتی را به‌عنوان رئیس این شورا در استان منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رضا عزتی رئیس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی لرستان شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی سرپرست آموزش و پرورش لرستان، رضا عزتی ضمن خدا قوت به تیم سازمان دانش آموزی به ویژه دانش آموزان فعال در این حوزه که به عنوان مشاوران دانش‌آموزی، رابطین موثری بین مدرسه و آموزش و پرورش هستند، گفت: با توجه به هدف اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان و ارتقای جامعه پذیری و تمرین فعالیت‌های گروهی و تلاش در زمینه مشارکت همه جانبه در همه زمینه ها امیدواری زیادی به سازمان دانش آموزی است که در صورت تحقق اهداف و تغییرات مثبت، اقدامات موثری در تعلیم و تربیت صورت می پذیرد.

عزتی گفت: سازمان دانش آموزی یکی از منحصر به فردترین بخش‌های آموزش و پرورش است که برنامه ها، اهداف، سیاست ها و طرح هایی را دنبال می کند که دقیقا در مسیر سند تحول حرکت می کند.

در ادامه معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان، سازمان دانش آموزی را بهترین مکان برای تربیت دانش آموزان خلاق، کارآفرین، پرسشگر و فعال دانست و گفت: مجلس دانش آموزی نقادی عالمانه و آداب گفتگو را به دانش آموزان آموزش می دهد.

رسولی افزود: تربیت اجتماعی دانش آموزان و ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان بخشی از اهداف فعالیت های سازمان دانش آموزی است و امروز دانش آموزان ما بیش از هر زمان دیگری به روحیه شاد و بانشاط نیاز دارند و در برنامه های سازمان به این موضوع مهم توجه شده است.

در پایان مدیر سازمان دانش آموزی استان و دبیر شورای برنامه ریزی سازمان، با اشاره به اقدامات انجام شده و ارائه گزارش از فعالیت های سازمان گفت: سازمان دانش آموزی لرستان با رشد چشمگیر و بدست آوردن رتبه سوم در کشور و رشد 200 تا 300 درصدی در اکثر بُرِش های وزارتی، عملکرد درخشانی داشته و این موفقیت حاصل زحمات همکاران تلاشگر در این حوزه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار